محمد جواد لاریجانی گفت: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند این دو از عربستان پول می گیرند مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد.

 به گزارش مشرق، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه درباره احمد شهید نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر افزود: این آقایی که به عنوان گزارشگر حقوق بشر گذاشتند اصلا حفظ ظاهر هم نمی کند و از روزی که حکم گرفته تبدیل شده است به هنرپیشه رسانه هایی که بر ضد ما تبلیغ می کنند.

لاریجانی افزود: این آقا از این رسانه به رسانه دیگر می رود؛ حداقل ژست گزارشگری را داشته باش، وی چیزی تهیه کرده است با 2000 ادعا ، ادعایی که راستی‌آزمایی نشود فایده ای ندارد کسی که متدولوژی نداشته باشد نمی تواند گزارش تهیه کند .

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: احمد شهید گزارش تهیه می کند و می گوید مرا به ایران راه نمی دهند شما که مطالب سایت‌های دیگر را کپی پیست می‌کنی اصلا چرا می خواهی به تهران بیایی؟

لاریجانی تصریح کرد: وی می خواهد 2000 ادعا را ظرف سه روز در ایران بررسی کند آن هم بدون متد.

خبرنگار پیک بامدادی در ادامه سند به دست آمده ویکی‌لیکس از سفارت عربستان در کویت را قرائت می‌کند؛ به این مضمون که با توجه به اهمیت زیاد تشدید فشار بر ایران از طریق مطرح کردن مسائل مربوط به حقوق بشر یک میلیون دلار به احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر پرداخت شد .

لاریجانی  در پاسخ گفت: ایران بزرگ‌ترین دموکراسی منطقه را دارد؛ در برخی از کشورهای همسایه ما زنان حق رانندگی ندارند، مردم برای یک رأی در خیابان ها کشته می شوند اما چون دوستان کشورهای غربی هستند حقوق بشرشان مشکلی ندارد.

خبرنگار پیک بامدادی می گوید: احمد شهید بر اساس همان سند ویکی‌لیکس پس از دریافت یک میلیون دلار از عربستان قول داده است همه تلاش خود را برای تهیه گزارشی تند درباره ایران به کار گیرد با درود فراوان سفارت عربستان در کویت.

دبیر ستاد حقوق بشر در پایان اظهار داشت: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند این دو از عربستان پول می گیرند مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد وقتی اسناد ویکی‌لیکس نشان داد برای کمک خرجی تحصیل فرزندش در انگلستان زبان سؤال گشوده و عرض حاجت به پادشاه عربستان برده و البته که پادشاه عربستان پذیرفته و پسر مهاجرانی در حلقه فرزندان ندیمان عبدالوهاب قرار گرفته است.


توضیحات ستادحقوق بشر

 درپی انتشار خبری به نقل از دکتر محمدجواد لاریجانی، در برخی از رسانه ها، ستاد حقوق بشر توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مواضع دکتر محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله موضوع حقوق بشر، گزارشگر ویژه سازمان ملل و جریان ها و تحولات مختلف سیاسی کاملا مشخص و مبرهن است و ایشان در مقاطع مختلف با ارائه دیدگاه ها ونظرات شفاف خود به صورت صریح و متقن در این زمینه موضع گیری کرده است.
از این رو درباره خبری که امروز در برخی از رسانه ها به نقل از ایشان منتشر شده است توضیحات ذیل مد نظر قرار گیرد.
1- دبیر ستاد حقوق بشر نه تنها امروز بلکه به تازگی هیچ مصاحبه ای با هیچیک از رسانه ها اعم از پیک بامدادی رادیو و یا خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان و سایر خبرگزاری ها نداشته است.
2- عمده مطالبی که به نقل از ایشان در این مصاحبه منتشر شده بغیر از بند آخر، مطالبی است که دبیر ستاد حقوق بشر سال گذشته در گفتگو با صدا و سیما در میان گذاشته است.
3- بند اخر خبری که امروز به نقل از ایشان منتشر شده و مربوط به وزیر ارشاد دولت اصلاحات و گزارشگر ویژه سازمان ملل است، در هیچ یک از مصاحبه های پیشین دبیر ستاد حقوق بشر وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    اصلاحاتی ها که وعضشون هویداست. مال احمدشهید هویدا نبود که آن هم هویدا شد
  • لازمی هنرمند ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    البته وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید و برخی دوستان...ها ساکن انگلستانند
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    دنیای عجیبی شده ای کاش این روزها را نمیدیدم. لعنت بر شیطان که دشمن اصلی بشر است و یاران شیطان
  • شایان ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    مرگ بر انگلیس ک دنیا هرچی داره میکشه از سره این غده است
  • اهوازی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    خوب آبروشون رفت.
  • حسین ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    این اصلاح طلبا وقتی از بینشون کسی سوتی میده مثل یه مهره سوخته باهاش برخورد میکنن جوری که اصلا باهاشون نبوده و ربطی نداره بهشون ولی وقتی وزیرای دولت احمدی نزاد خطایی کنن میریزن سر احمدی نزاد که دیدی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس