با رشد چشمگير ارتباطات بر بستر اينترنت و استفاده وسيع از تلفن‌هاي همراه هوشمند، اپليکيشن‌هاي متنوعي در اين زمينه توليد شده‌اند که بدون ترديد با نمونه‌هاي معروف آن‌ها آشنايي داريد. البته کارايي هر يک از برنامه‌هاي مذکور متفاوت بوده اما در نهايت وظيفه همه آن‌ها ايجاد ارتباط بين مخاطبان به صورت ارسال پيام، صوت، ويدئو و يا حتي تماس صوتي و تصويري مي‌باشد.

پيام‌رسان وطني با قابلیت تماس تصویری +دانلود
 به گزارش مشرق، برنامه‌ پیام‌رسان بیسفون توسط گروهي از برنامه نويسان ايراني توليد شده است و با پشتيباني از سرورهاي قدرتمند خود امکان رقابت با نمونه‌هاي مشابه خارجي همچون وايبر، واتس اپ و نرم‌افزارهاي ديگر را دارد.

این نرم‌افزار که همزمان در گوگل پلي و اپ استور اپل براي تمامي کاربران تلفن‌هاي همراه هوشمند معرفي شده است با رابط کاربري زيبا و مديريت آسان پيام‌ها مي‌تواند بهترين جايگزين وطني براي نرم‌افزار وايبر يا تلگرام باشد.

برخي از ويژگي‌هاي اين نرم افزار عبارتند از:

با دوستان و آشنايان خود از پيام‌هاي متني و چندرسانه‌اي، گروه‌هـا و تمـاس‌هاي اينترنتي به صورت کاملا رايگـان، نامـحـدود و با کيفيت بالا لذت ببريد.

نيازي به اضافـه کردن دوستـان خـود نـداريد، تمـام دوستان شما که از بيسفون استفـاده مي‌کننـد، بـه طور خودکار در ليست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.

به راحتي دوستان خود را دعوت کنيد تا به بيسفون بپيوندند.

داراي رابط کاربري زيبا و قدرتمند

امکان پشتيبان گيري از پيام‌ها و شماره مخاطبان موجود در بيسفون

ايراداتي که به اين برنامه وارد است:

با توجه به شائبه‌هاي بـه وجود آمده پيرامـون ايراني بودن نرم افـزار فعلي نمي‌تـوان انتظار داشـت که اين برنامه از نظـر سطح امنيتـي يا امکـانـات موجود به کاملي يا جذابيـت برنامه‌هـاي پيـام‌رسان فعلي باشد اما بايد گفت که وجود ايـن سبـک از بـرنامه‌ها مي‌تواند به يک نقطه قوت براي بـرنامه‌نويسـان ايراني تبديل شود.

بدون شک اگر از اين برنامه‌ها به اندازه کافي حمايت شود، سازندگان آن‌ها هم ترغيب مي‌شوند تا نسخه‌هاي بهتري از آن‌ها را تهيه کرده و به بازار عرضه کنند.

البته با همه اين اوصاف در سايت توسط سازندگان بيسفون درج شده است که نبايد مشکلي از نگاه حريم خصوصي وجود داشته باشد. با توجه به اين که بيسفون تنها متعلق به کاربران ايراني نخواهد بود بنابراين در صورت نقض حريم خصوصي به راحتي امکان پيگيري توسط افراد وجود خواهد داشت و قطعا سازندگان BisPhone با جريمه‌اي سنگين رو به رو خواهند شد.

این نرم‌افزار را می‌توانید ازلینک‌های زیر دانلود نمایید.

پيام‌رسان وطني با قابلیت تماس تصویری +دانلودپيام‌رسان وطني با قابلیت تماس تصویری +دانلودپيام‌رسان وطني با قابلیت تماس تصویری +دانلودپيام‌رسان وطني با قابلیت تماس تصویری +دانلود

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    خیلی وقت پیش خودتون یک مطلب زدین گفتین که این پیام رسان بومی نیست!!!!!؟
  • مسافر پیاده ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    بسیار عالیه
  • علی احمدی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    باسلام . چرابیسفون کدتاییدراارسال نمیکنه خواهشاًپیگری نمایید باتشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس