کد خبر 443822
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

کمتر کسی هست که این روزها با وایبر آشنا نباشد. بسیاری به دلیل نبود دسترسی به گوشی‌های هوشمند ازین نرم‌افزار معروف ارتباطی محروم هستند. خوشبختانه نسخهٔ ویندوزی ازین نرم‌افزار وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 به گزارش مشرق، فرادی که عاشق دستکتاپشان هستند و محیط چت دسکتاپ را به گوشی هوشمندشان ترجیح می‌دهند نیز می‌توانند از این نرم‌افزار معروف استفاده کنند.
با نصب این نرم‌افزار از بسیاری استیکرهای جذاب و دلنشین رایگان برخوردار خواهید شد. همچنین می‌توانید از طریق دسکتاپ با آشنایانتان تماس صوتی (و به زودی ویدویی) برقرار کنید. در وایبر تمامی امکانات رایگان است و هیچ قسمتی از آن نیاز به خرید و پرداخت پول ندارد.


قابلیت های نرم افزار:

- امکان برقراری ارتباط رایگان

- پیکربندی خودکار تمامی تنظیمات

- شناسایی خودکار یوزرها

- امکان چت همزان بی‌نهایت

- پیوستن به گروه‌ها

- تماس صوتی رایگان

- به زودی تماس ویدیویی رایگان



نکات:

1- برای فعال‌سازی نرم‌افزار کافیست فقط یکبار (تنها برای بار اول) سیمکارت خود را روی یک گوشی هوشمند مجهز به وایبر گذاشته و حساب خود را در وایبر فعال‌سازی کنید. خب دیگر ادامهٔ کار آسان است. وقتی وایبر دسکتاپ را اجرا کردید، وایبر شمارهٔ شما را دریافت کرده و کد فعال‌سازی به شما پیامک خواهد شد که کافیست آنرا در دستکتاپ وارد کرده و از امکانات دلپذیر وایبر لذت ببرید.

2- تصاویر دریافتی در پوشهٔ My Documents ویندوز و باز در پوشهٔ ViberDownloads ریخته خواهند شد.

3- نسخه آفلاین این برنامه ارائه شده است. شما نیاز به هیچ دانلود اضافی نخواهید داشت.

نرم افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    0 0
    از یک طرف خبر می گذارید که این نرم افزار و امثال آن اسرائیلی است و آن افراد کثیف به اطلاعات مسلمانان مشترک در این نرم افزار دسترسی دارند و از یک طرف نسخه ویندوز آن را به جامعه معرفی می کنید، شما واقعا کمب.د عقل دارید، یا بهتر است بگوییم که عقل ندارید.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    0 0
    2 ساعت طول میکشه تا کلا نصب بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس