کد خبر 445117
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب مسکو ۲۰۱۵ سخنرانی خواهد کرد،‌ ایران مهمان ویژه این دوره نمایشگاه مسکو است.

به گزارش مشرق، یک ماه و نیم دیگر نمایشگاه کتاب مسکو در روسیه برگزار و ایران به عنوان میهمان ویژه این دوره در غرفه‌ای 310 متری در آن حضور می‌یابد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز به عنوان سخنران مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در چهارشنبه 11 شهریور ماه مصادف با دوم سپتامبر 2015 میلادی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

سازمان فرهنگ و ارتباطات،‌ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران‌، مؤسسه اوراسیا،‌ بنیاد سعدی و ... از جمله نهادهایی هستند که قرار است در این دوره نمایشگاه کتاب مسکو در غرفه ایران حضور داشته باشند.

غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسکو در 8هشت بخش ساماندهی خواهد شد و طراحی دکور آن نیز منطبف با فرهنگ ایرانی و اسلامی است،‌ حضور بیش از 10 نویسنده و تعداد قابل توجهی از اساتید زبان شناس،‌ روس‌شناس و ... ایرانی نیز در این دوره نمایشگاه مسکو قابل توجه است.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای هشتمین سال متوالی است که در این نمایشگاه حضور می‌یابد. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سال 2006 با نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو تفاهم‌نامه تبادل غرفه رایگان دارد که بر اساس این تفاهم‌نامه ناشران روسیه نیز در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور می‌‌یابند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس