کد خبر 1523421
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
ویژه برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از شبکه کتاب پخش می‌شود - کراپ‌شده

سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو در حال برگزاری است و رویدادهای این نمایشگاه از شبکه کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، ویژه برنامه‌های غرفۀ جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از شبکه کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

امضای تفاهم‌نامۀ تبادل غرفۀ ایران و روسیه، رونمایی از کتاب‌های ایرانی ویژۀ کودک و نوجوان به زبان روسی، حضور رایزن فرهنگی سفارت ایران در نمایشگاه، جشن امضای کتاب، تقدیر از نمایندۀ روسی انتشارات «اکسمو»، مسترکلاس خوشنویسی با حضور محمدعلی قربانی و مسترکلاس تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور منصوره محمدی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی غرفۀ کشورمان برگزار شده است.

پخش برنامه‌های نمایشگاه کتاب مسکو از شبکه کتاب

لازم به ذکر است؛ برنامۀ زندۀ سه قسمتی «با کاروان فرهنگ: ویژه نمایشگاه کتاب مسکو» با موضوع‌های «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه»، «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات ایرانشناسی» و «نقش نمایشگاه مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه و کشورهای CIS» با حضور کارشناسان مختلف از طریق ارتباط زنده با نمایشگاه مسکو، ارتباط تصویری آنلاین با اندیشمندان روسی و حضور نویسندگان در استودیو شبکه کتاب از ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ تا ۱۲ شهریور ماه به صورت زنده در شبکه ادامه دارد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۸ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۲ شهریور ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس