کد خبر 442103
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

آخرين اجراي نمايش بزرگ فصل شيدايي در تهران ويژه ماه رمضان، پنج‌شنبه 25 تير به روي صحنه رفت.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، ‌عليرضا كوهفر، مدير مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي، با اعلام خبر فوق گفت: نخستين اجراي فصل شيدايي در تهران، اول تيرماه برابر با پنجم ماه رمضان در تپه‌هاي لشگرك به روي صحنه رفت و پس از 21 اجراي موفق، 5شنبه بيست‌ودومين و آخرين اجراي فصل شيدايي در تهران به روي صحنه رفت.

بنا بر اعلام اين خبر، نمايش فصل شيدايي در مدت حضور خود با استقبال گسترده شهروندان تهراني و شهرهاي اطراف آن مواجه شد و عليرغم گنجايش 5 هزار نفري سالن روباز محل اجراي نمايش، ‌برخي از اجراها با حضور بيش از 8 هزار تماشاگر برگزار شد.

نمایش بزرگ، میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» که در شب‌های ماه مبارک رمضان، چهره‌های فرهنگی، کارگردانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان لشکری و کشوری را در کنار هزاران نفر از علاقمندان پذیرا بود به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، تاریخ را با محوریت توسل به اهل بیت(ع) از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور حضرت حجت (عج) مرور می‌کند.

فصل شیدایی، پیش‌تر در 6 شهر کشور اجرا شده که در استان یزد، رکورد 14 هزار تماشاگر در یک شب را به نام خود ثبت کرده است.

«فصل شیدایی» که 25 تیرماه/29 رمضان آخرین اجرای خود را در انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر 2 جاده لشگرک به نمایش گذاشت، از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) و با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج تهیه شده و در اجرای آن، ناحیه مقاومت بسیج جماران مشارکت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس