کد خبر 436658
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دوست دارد مربی‌گری را از تیم‌های پایه آغاز کند.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی کیا درباره انتخابش به عنوان مربی تیم زیر 14 ساله‌های هامبورگ اظهار کرد: مدت‌ها بود که باشگاه هامبورگ به دنبال همکاری با من بود و از آنجا که من قصد داشتم کلاس‌های مربی‌گری‌ام را در اروپا و در آلمان بگذرانم پیشنهاد باشگاه هامبورگ را قبول کردم و قرار است از دو هفته آینده با تیم زیر 14 ساله‌های هامبورگ همکاری کنم. در آلمان باید حتما درجات مربی‌گری را پشت سر بگذارید تا بتوانید به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینید.

وی افزود: همیشه دوست داشتم مربی‌گری را از تیم‌های پایه شروع کنم. خوشحالم که این فرصت برایم به وجود آمده و می‌توانم تجربیات زیادی را از اروپا و فوتبال باشگاه هامبورگ به دست بیاورم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تجربیات شما در مربی‌گری آلمان روزی به فوتبال ایران کمک خواهد کرد یا خیر گفت: قطعا همین طور است. من همیشه سعی می‌کنم مربی‌گری را از پایه آغاز کنم و امیدوارم روزی بتوانم این تجربیات را در فوتبال ایران استفاده کنم.

مهدوی کیا همچنین درباره آخرین وضعیت آکادمی خودش گفت: تمرین‌هایمان را پشت سر می‌گذاریم و در حال حاضر تیم‌مان در اردو به سر می‌برد. قصد داریم در هفته‌های آینده در یک تورنمنت معتبر شرکت کنیم تا تجربیات بازیکنان ما روز به روز افزایش یابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس