کری و جدال رسانه‌ای ایمون زاید و پرویز مظلومی وارد مرحله تازه ای شد در حالی که به نظر می رسد دود این نبرد به چشم سرمربی استقلال خواهد رفت.

آقای مظلومی! ایمون زاید شاید بی ادب باشد اما بدون تیم نماندهگروه ورزشی مشرق - پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال، ایمون زاید ایرلندی که در میان پرسپولیسی‌ها به قاتل استقلال معروف است، در یک مصاحبه جنجالی و با ادبیاتی نامناسب این انتخاب باشگاه استقلال را زیر سوال برد. مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها که طی ده دقیقه عامل شکست استقلال پرویز مظلومی در بازی تاریخی سرخابی‌ها در لیگ یازدهم شد و مدتی نیز در آلومینیوم هرمزگان زیر نظر مظلومی کار کرد؛ در گفتگوی جنجالی اش گفت استقلالی‌ها در انتخاب مجدد پرویز مظلومی به عنوان سرمربی دچار اشتباه شده اند. (اینجا)

همین امر سبب شد تا سرمربی جدید آبی‌ها نسبت به این صحبت‌های غیر مودبانه، خیلی کوتاه واکنش نشان دهد. مظلومی علت این اظهارات زاید را اینگونه بیان کرد: «او باز بی‌تیم مانده و با این حرف‌ها دارد بازار گرمی می‌کند. پرسپولیسی یعنی علی دایی، علی پروین، باقری، مهدوی کیا و کریمی و خیلی های دیگر نه این بازیکن. او در اندازه ای نیست که جوابش را بدهم!»

در اینکه ایمون زاید عمل درستی انجام نداده و گفته‌هایش در مورد مظلومی بی ادبانه بوده شکی نیست و نه تنها قصد سرپوش گذاشتن بر اظهارنظر غیرمحترمانه این مهاجم را نداریم، بلکه این اظهارات را محکوم هم می‌کنیم. با این حال سرمربی استقلال هم در جایگاهی قرار دارد که نباید بدون مطالعه هر چه به نظرش رسید را مطرح کند و نیامده پاسخ کری حریفان را با اطلاعات غلط بدهد!

مظلومی که در میان هوادارانش به سوبله چوبله معروف است، می‌گوید زاید بدون تیم مانده و قصد بازار گرمی دارد اما شواهد و قرائن چنین ادعایی را به طور کل رد می کند. چرا که ایمون زاید در لیگ برتر مالزی بازی می کند و اتفاقا بهترین گلزن این تیم هم به حساب می آید.

آقای مظلومی! ایمون زاید شاید بی ادب باشد اما بدون تیم نمانده

* زاید هم بازی الحاجی دیوف
ایمون زاید که البته در آلومینیوم هرمزگان روزگار موفقی راکنار پرویز مظلومی -لیگ دوازدهم- سپری نکرد؛ پس از یک فصل بازی در شامروک ایرلند، در فصل 15-2014 به طور قرضی به اسلیگو روورز در لیگ برتر ایرلند رفت و طی 12 بازی 5 گل برای این تیم به ثمر رساند.

زاید پس از اتمام قراردادش با شامروک اول ژانویه 2015 با یک قرارداد 1.5 ساله راهی لیگ برتر مالزی و تیم صباح شد و هم اکنون در این تیم عضویت دارد. صباح در کنار ایمون برای پر قدرت‌تر کردن خط آتش خود، الحاجی دیوف مهاجم اسبق لیورپول، بولتون، بلکبرن و لیدز را هم به ترکیب خود افزوده بود.

آقای مظلومی! ایمون زاید شاید بی ادب باشد اما بدون تیم نمانده
جهت اطلاع بیشتر سرمربی جدید استقلال اضافه می‌شود که اتفاقا زوج دیوف سنگالی و زاید ایرلندی -لیبیایی در کنار هم موفق عمل کرده اند و طی 12 هفته 11 گل از مجموع 27 گل صباح را به ثمر رسانده اند. در این بین ایمون 7 گل زده (در رده دوم جدول گلزنان) و مهاجم سرشناس آفریقایی 4 گل و البته درخشش این دو – احتمالا – تا پایان لیگ مالزی ادامه خواهد داشت.

ایمون زاید آخرین بازی خود را هم دو روز پیش یعنی 22 ژوئن مقابل تیم نگری سمبیلان انجام داد و یکی از دو گل صباح را در تساوی 2-2 دو تیم به ثمر رساند.

در پایان تصاویری از حضور ایمون زاید در تیم صباح را می توانید ببینید:

{$sepehr_album_28107}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    راست گفته مظلومی. شما مالزی آخه فوتبال داره؟
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    یک پرسپلیسی: تابلو که پرسپلسی هستی ولی تو رو خدا وسط دعوا نرخ تعیین نکن
  • 66666666666666666666666666 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    10
  • جواد ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    ایمون زاید تمام افتخاراتش اینه که تو لیبی و پپرسپولیس ومالزی بازی کرده لیگ مالزی خیییییییییییییییلی قویه در حد لالیگا خخخخ.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    همین. سالنگور مالزی بردین مثلا قهرمان اسیا شدین حالا میگیم مالزی فوتبال نداره
  • بیژن ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    بحث بر سر قوی یا ضعیف بودن لیگ مالزی نیست..... مظلومی نباید میگفت ایمون زاید آویزون تیم مونده. مشرق اتفاقا ضمن محکوم کردن حرکت زاید روشنگری خوبی انجام داده....
  • دانیال ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    زاید همین که ۳ تا زده کافیه تو ده دیقه. در حد گینس باید باشه رکوردش. آقای مظلومی شما ۶ تایی شدی از تیم ما و دربی برده رو به تیم ده نفره باختی. دورانت به سر اومده
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    خاک تو سرت مشرق خاک کاهو . طرف اجنبی رو گرفتی؟ لنگی بودن به چه قیمتی آخه.
  • منصور ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    من از پرسپولیسی ها تعجب میکنم اگه من اشتباه میگم اصلاح کنید.استقلال در دوران مظلومی 4دربی پرسپولیس رو نبرد بلکه 3دربی برد یکی مساوی وچهارمی رو هم برد ودر دربی پنجم هم نقره داغ شد.بعداستقلالی ها ادعا کردند 4دربی رو بردند وعجیب اینه که پرسپولیسیها هم خیلی واکنشی نشان ندادند.واین شد یک برند برلی استقلالی ها.
  • فرشاد ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    نویسنده این مقاله احتمالا با "ایمون ایمون" کردن و این جوری نوشتن داره "ایمان" ش رو به باد میده. زیاد حرص نخور کاکو. شیرت خشک میشه.
  • 4444 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    تو ساکت سه تا توپ به پات خورده رفته تو دروازه. انقدر ضرضر نکن.
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    دانیال 6تای شدننش مربوط به مس بوده نه استقلال
  • آث میلان ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    اون تیمی که بردیم تیمه جوبیلو ایواتا ژاپن بود این تیم مالزیایی که گفتی چرت وپرته . در کل ما تو فینال ها جوبیلو ایواتا ژاپن وهمون الهلال که شما رو 3تایی کردما4تا بهش زدیم توفینال .از خودت داستان نساز
  • پدرو ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    اخه چرا لیگ مالزی رو مسخره میکنید یعنی واقعا لیگ خودمون خیلی از مالزی سرتره با این بازیکنای مفت خور
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    نمی دونستی مگه هر مقاله کنتور میندازه؟
  • ناشناس ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    مشرق واقعا واست متاسفم خاک عالم برسر همه اجنبی پرستان علی الخصوص مشرق داعشی
  • علی امین فر ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    با سلام من فکر میکنم پرویز خان از شوک ایمن زاید هنوز خارج نشده و قابل توجه استقلالیها/نتایج خاص دربی یادش نرود .مطمن باش باز هم میبریم بهتر از قبل. فقط مواظب باشید ده نفره نشویم ....
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    از محمدان بنگلادش که نباختیم. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    برترین گلزن لیگ مالزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • آبیته ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    شما لنگیا فعلا با خاطراتتون حال کنید. البته بهتون حق میدم منم جای شما بودم کیف میکردم که تیمم قهرمان آسیا رو برده. تیمم تیمی رو برده که چندبرابر تیم من افتخار داره.
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    مشرق پرسپولیسی حیا کن . رها کن . الهلال و ....
  • سیروس ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    مطمئن باش اگه بازیکن بدرد بخوری بود تو همین ایران رو دست میبردنش.
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام اولا ایمون زاید در حد و اندازه ای نیست ک بخواد راجع به انتخاب یک سرمربی تیم بزرگ نظر بده آخه یکی نیست بگه تو چه کاره ای ها؟؟؟ اتو به بازیت تو مالززززززززی ادامه بده موفق باشی اگرم تو اون بازی پرسپولیس برد و این آقای بی ادب گل زد همه میدونن استقلال بازی رو کل کرده بود که این اتفاق افتاد وگل زون زاید تو اون ده دقیقه از تواناییهای سرشارش ناشی نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس