باشگاه پرسپولیس در شرایطی تیمش را برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که مدیرانش به قد پرسپولیس نمی‌رسند و مسئولانی که آنها را انتخاب کرده‌اند به دنبال بریدن زانوی تیم هستند!

مدیرانی که قدشان به پرسپولیس نمی‌رسد
به گزارش مشرق، برای نگران شدن به حال پرسپولیس نه نیازی به نوستراداموس بودن هست، نه باید معادله‌ای چند مجهولی حل کرد. کافیست به لیست این تیم و قد مدیران، جاه طلبی و نوع مدیریتشان نگاه کنید، آنها پرسپولیسی که در ایران و آسیا بزرگ بود و گاهی حتی به تیم ملی ایران تنه می‌زد را به یک تیم کاملا معمولی تبدیل کرده‌اند، تیمی کوچک که قد مدیران‌شان به آن برسد.

به لیست فعلی پرسپولیس نگاه کنید، این تیم با لیست قبل هشتم شده بود و حالا گابریل و نوری و طارمی و صادقیان را ندارد و عالیشاه و اومانیا هم تکلیف ندارند، سید جلال هم نیست و اهتمامی هم برای عقد قرارداد با او وجود ندارد. در واقع باور کنید یا نکنید این باشگاه فعلا با این بازیکنان تمرین می کند:

سوشا مکانی، بنگر، نورمحمدی، کفشگری، اسماعیل زاده، علیپور، حاتمی، هادی نوروزی، سید علی فاطمی، کمندانی، مدنی، خالقی فر!

و این برای تیمی که اگر چند سال قبل بود، در زمان حال اینگونه بسته می‌شد:

قوچان نژاد، جهانبخش، آزمون، رحمتی یا بیرانوند یا حقیقی، سید جلال، بنگر، اومانیا، گابریل، نوری، حاج صفی، ادینیو، عالیشاه، طارمی، فرزاد حاتمی و ...

به لیست بازیکنان این تیم چند سال قبل نگاه کنید بعد متوجه می شوید که چه نوشته‌ایم:

«حمید درخشان، وحید قلیچ، بهروز سلطانی، ناصرمحمدخانی، جواد حسن زاده، مرتضی فنونی زاده، نادر محمدخانی، رحیم یوسفی، محسن عاشوری، مرتضی کرمانی مقدم، سعید نعیم آبادی، حسن شیرمحمدی، سعید عزیزیان، فرشاد پیوس، حسین عبدی، حمید استیلی، مجتبی محرمی، محمد خاکپور، بهزاد داداش زاده، رضا شاهرودی،علی دایی، افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی کیا، نعیم سعداوی، نیما نکسیا، بهروز رهبری فرد، یحیی گل محمدی، کریم باقری، ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حامدکاویانپور، مهدی هاشمی نسب، اسماعیل هلالی، داود فنایی، علی انصاریان، پایان رافت، مهدی تارتار، رحمان رضایی، رضا جباری، حسن خان محمدی، علیرضا امامی فر، علی کریمی، پژمان جمشیدی»

برخی این روزها در‌دفاع از وزارت ورزش می‌گویند، آنها که هواداران را با اعتراض به جلوی دفترباشگاه پرسپولیس کشانده‌اند، نگران خودشان هستند و نمایش داده‌اند. شاید چنین هم باشد اما صرف نظر از اینکه چه کسی چنین داستانی را ساخته و یا نساخته است، حرف اصلی این است که هواداران نگران هستند.

پرسپولیس و استقلال بزرگ هستند، اگر کسی یا ارگانی نمی تواند آنها را به هر دلیلی بزرگ نگه دارد، اگر قانون مانع است، اگر سیاست بازی و حزب و دسته و رسته و گروه‌های سیاسی مانع هستند، اگر قد برخی مدیران کوچک است، نباید زیر زانوهای این دو تیم را برید تا هم قد مدیران شوند، بلکه یا باید ما بزرگ شویم، یا قانون را درست کنیم یا عذرخواهی کنیم و باشگاه را کنار بگذاریم!

در پرسپولیس و حتی استقلال حتی جاه طلبی هم وجود ندارد، آنجا حتی تلاشی برای سید جلال، تیری در تاریکی برای قوچان نژاد و حقیقی و ...وجود ندارد، آنها یک تیم کاملا معمولی هستند و شاید حتی معمولی هم نه، اگر این تیم را همینگونه ببندند بعید هم نیست که به دسته اول سقوط کند و البته همه افتخارشان این باشد که برای آن هزینه نکرده اند، آنهم در‌لیگی که تمام تیم ها،از بیت المال بازیکن و مربی می گیرند و قهرمان می شوند، جز همان دو تیمی که باید.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبالی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    مدیرانی که قدشان به پرسپولیس نمی‌رسند و مسئولانی که آنها را انتخاب کرده‌اند به دنبال بریدن زانوی تیم هستند!؟؟؟ دمت گرم با این متن بسیار زیبا و رسایتان.تا اخر فصل تکلیفمان مشخص شد. (((سپاهان اول ))) اقایان مدیران بخدا انصاف نیست .برای قهرمانی سپاهان دست و پای بقیه تیمها را ببندید. اینطور قهرمانی های ناجوانمردانه موفت نمی ارزد.خجالت بکشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس