کد خبر 434865
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

نامزد ریاست جمهوری آتی آمریکا در سخنانی ضمن انتقاد از اوباما،مذاکره کنندگان ایرانی را بسیار ماهر نامید.

به گزارش مشرق، «دانلد ترامپ» نامزد پر امید ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در انتقاد به رویکردهای اوباما در قبال ایران گفت: «در قیاس با مذاکره کنندگان ایران که بسیار ماهر هستند، دولت اوباما ما را شبیه به گداها کرده است.»

به گزارش وبگاه آمریکایی دیلی کالر ترامپ در گفت‌وگو با یک ایستگاه رادیویی نیویورک گفت: «اوباما مذاکره کننده نیست.ما شبیه گداها شده‌ایم.ما انگار آنجا (محل گفت‌گوها) نشسته و در حال گدایی هستیم اما فارس‌ها همانطور که می‌دانید، بسیار مذاکره کنندگان خوبی هستند.نمایندگان ایران در مذاکرات ماهر و کار آزموده هستند.آن‌ها با احمق‌ها در حال معامله هستند. انگار ما داریم برای رسیدن به توافق از آن‌ها گدایی می‌کنیم. ایرانی‌ها ما را در چنین وضعیتی گذاشته اند.»

 نامزد ریاست جمهوری آتی آمریکا در بخشی دیگر گفت: «ما کاردهایی در دستانمان داریم. اما بزودی دیگر آن‌ها را در اختیار نخواهیم داشت. بهتر است تحریم‌ها را قوی‌تر و سخت‌تر کرده تا آن‌ها را بر اساس نیاز‌های خود به پای میز مذاکره بیاوریم زیرا آن‌ها در واقع حال توافقی هستند که بهتر است صورت نگیرد.»


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خودزنی نکن دیگه اوباما مکارترین پریزیدنتی هست که آمریکا به خودش دیده هر چی خواستین به دست آوردین دیگه!
  • صداقت ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    اینها هندوانه زیر بغل دادن است.
  • افشین تهران ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    البته اینکه شما باید در بزابر ملت ایران مثل گداها باشید شکی نیست اما وقتیکه از ما تعریف میکنید حتما یکجای کار ما میلنگه!!خدا بخیر کنه.
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    رو رو برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه چی میخاستید که نگرفتید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مرتضی ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    معلوم نیست این دیگه چه توقعی داشته که این غارت براش کمه.
  • سید ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    تقسیم وظائف برای سیاه بازی آنها را فراموش نکنیم که با چه مهارتی تاکنون توانسته اند امتیازات لازم رابگیرندو عدهای ساده لوح را توانسته اند درداخل جذب کنند تاریخ امتیازات دادن ایران به کشورها را فراموش نکنیم برای یک زندگی تجملی و کنترل شده از سوی آنها در حال از دست دادن هویت خود هستیم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس