کد خبر 433864
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴

یک نشریه انگلیسی نوشت: هیلاری کلینتون برای خرید به یک فروشگاه بسیار گران‌قیمت در نیویورک رفته و این کار یک روز پس از آن صورت گرفته است که وی از طرح‌های خود برای کمک به فقرا، افراد مسن و رنگین پوستان خبر داده است.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میل، لفاظی‌های هیلاری کلینتون ممکن است اذهان عمومی را به‌سوی حمایت از اقشار کم‌درآمد و ضعیف منحرف کند ولی شیوه وی در خرید از فروشگاه‌های بسیار گران نشان می‌دهد که الگوی زندگی وی مانند افراد مشهور و ثروتمند است.

هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکرات‌ها صبح چهارشنبه پس از خرید از فروشگاه فوق العاده گران برگدورف گودمن همراه با مأموران سرویس مخفی سوار بر خودروی ضدگلوله خود شد.

فروشگاه برگدورف برای شهروندان نیویورک نمادی از یک فروشگاه بسیار گران با برندهای معروف و گران برای افراد پردرآمد به شمار می‌رود.

کلینتون روز سه‌شنبه در سخنانی در یک کلیسای سیاه‌پوستان بر تعهد خود برای مقابله با تلاش سیستماتیک در محروم کردن جوانان از حقوق مدنی خود تأکید کرد. وی همچنین بر تلاش خود برای کمک به افراد فقیر، رنگین پوستان و افراد مسن تصریح کرد.

کلینتون فوریه سال گذشته نیز از فروشگاه بزرگ برگدورف دیدن کرده بود که این اقدام موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص تصمیم وی برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شده بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس