کد خبر 434750
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

نتایج نظرسنجی یک نشریه معتبر اسپانیایی درباره کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که رئیس فصل گذشته آبی‌و‌اناری‌ها شانس بیشتری برای تصدی این پست دارد.

به گزارش مشرق، نشریه مارکا برای تخمین شانس پیروزی 6 کاندیدای حاضر در انتخابات باشگاه بارسلونا از طریق سایت اینترنتی خود اقدام به انجام یک نظرسنجی کرد که در آن مشخص شد خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس پیشین کاتالان‌ها نسبت به خوان لاپورتا، اصلی‌ترین رقیب خود هشت درصد بیشتر برای پیروزی در انتخابات شانس دارد و «آگوستی بندیتو» هم سومین کاندیدای پرطرفدار است.

بر طبق نتایج این نظرسنجی بارتومئو 35.7 درصد و خوان لاپورتا 27.5 درصد شانس دارند و به این ترتیب اصلی‌ترین نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه که 27 تیر برگزار خواهد شد، محسوب می‌شوند. آگوستی بندیتو نیز با کسب  2.3 درصد آرا در رده سوم قرار دارد.

با وجود اختلاف نزدیک به هشت درصدی شانس پیروزی بارتومئو نسبت به لاپورتا، برای بازنده دانستن رئیس پیشین کاتالان‌ها که در فاصله سال‌های 2003 تا 2010 امور باشگاه بارسلونا را مدیریت کرد، زود است. دلیل اول این مسئله باقی ماندن مدت قابل توجهی از مبارزه انتخاباتی کاندیداها و فشرده شدن آن در این مدت به خصوص در هفته پایانی و نیز نامشخص بودن موضع 24.1 درصد از رأی دهندگان است که ممکن است به نفع لاپورتا رأی دهند.

لاپورتا در مبارزه انتخاباتی خود از حمایت اعضای جوان باشگاه که در کنار او رشد و پیشرفت داشتند برخوردار است، آنهایی که با او تحت هدایت فرانک ریکارد و سپس پپ گواردیولا همه جام‌ها را کسب کردند. در سمت مقابل خوسپ ماریا بارتومئو از حمایت اعضای مسن‌تر باشگاه برخوردار است، کسانی که او را کاندیدایی قابل اعتمادتر می‌دانند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس