کد خبر 434065
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا تأکید کرد نام هافبک فرانسوی یوونتوس در فهرست خریدهای تابستانی‌ کاتالان‌ها قرار گرفته و او به جذب این بازیکن ملی‌پوش تمایل دارد.

به گزارش مشرق، برای خوان لاپورتا مانند پنج نامزد دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، عقد قرارداد با پل پوگبا، یک اولویت است اما او تأکید کرد در صورت پیروزی در انتخابات، قبل از برداشتن هر قدمی برای خرید هافبک فرانسوی یووه با لوئیس انریکه مشورت خواهد کرد.

لاپورتا در خصوص برنامه‌اش برای خرید بازیکنی که نقش بسیار پررنگی در موفقیت‌های دو فصل اخیر یوونتوس در رقابت‌های داخلی و اروپایی داشته است، به خبرنگاران گفت: من قبل از اینکه برای عقد قرارداد با پوگبا دست به کار شوم با لوئیس انریکه صحبت می‌کنم، هرچند بعید می‌دانم که این کار مشکلی برای او ایجاد کند. من لوئیس انریکه را خوب می‌شناسم.

لاپورتا ادامه داد: پوگبا یکی از بازیکنانی است که احتمال دارد بارسلونا امسال بخرد، ضمن اینکه او از دوستان نزدیک آبیدال است و من هم با مدیربرنامه‌های او، مینو رایولا به واسطه قراردادهایی که با مکسول و ابراهیموویچ بستیم، رابطه خوبی دارم.

در صورت پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که 27 تیر برگزار می‌شود، اریک آبیدال، دفاع چپ پیشین تیم فوتبال بارسلونا مسئولیت آوردن پوگبا به نیوکمپ را برعهده خواهد داشت، چون او قرار است به عنوان مدیرفوتبال بارسلونا مشغول به کار شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس