کد خبر 434658
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد که سرمربی اسطوره‌ای آبی‌و‌اناری‌ها را به نیوکمپ برخواهد گرداند.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا در ادامه وعده‌های انتخاباتی خود برای تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا به هواداران و اعضای باشگاه وعده داد که اسطوره هلندی آنها، یوهان کرایف را به کادر مدیریتی باشگاه برخواهد گرداند.

کرایف در دوره قبلی ریاست لاپورتا که از سال 2003 تا 2010 به طول انجامید، به عنوان مشاور فنی و رئیس افتخاری باشگاه بارسلونا ایفای نقش می‌کرد اما با پایان دوران ریاست لاپورتا و روی کار آمدن ساندرو روسل، او نیوکمپ را در اعتراض به سیاست‌های مدیران جدید باشگاه ترک کرد. حالا لاپورتا دوباره می‌خواهد اسطوره فوتبال هلند و بنیان‌گذار فلسفه تیکی‌تاکای بارسلونا را به جمع آبی‌واناری‌ها برگرداند.

لاپورتا که 27 تیر با پنج کاندیدای دیگر از جمله خوسپ ماریا بارتومئو برای تصدی ریاست باشگاه رقابت می‌کند، درباره برگشتن کرایف به باشگاه بارسلونا گفت: کرایف با انگیزه است و ایده‌های زیادی دارد که می‌تواند خیلی از کارهای را برای ما پیش ببرد. مایه مباهات است که کرایف به تیم انتخاباتی ما ملحق شده است.

لاپورتا چندی پیش هم از سوی پپ گواردیولا مورد حمایت واقع شد، هرچند سرمربی باواریایی‌ها نمی‌تواند به دلیل همراهی بایرن‌مونیخ در تور آسیایی‌اش در چین در انتخابات ریاست باشگاه شرکت داشته باشند.

رئیس پیشین آبی‌واناری‌ها درپاسخ به حمایت گواردیولا اظهار داشت: من واقعاً قدردان حمایت پپ گواردیولا هستم. او چیزهای فوق‌العاده‌ای درباره من گفته است.

علاوه بر کرایف و گواردیولا چندین عضو دیگر باشگاه بارسلونا حمایت خود را از لاپورتا اعلام کرده‌اند که گابی کایرو (عضو تیم هاکی باشگاه)، خاوی رودریگس (بازیکن فوتسال بارسلونا)، راجر گریمائو، آئودیه نوریس و راجر استلر (اعضای تیم بسکتبال بارسلونا) جزو آنها هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس