کد خبر 436138
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

اسطوره باشگاه بارسلونا تاکید کرد اگر خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا به پیروزی نرسد، بارسلونا شکست می‌خورد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا که یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا است در سخنرانی‌های بسیاری حضور پیدا می‌کند تا برای کسب رای بیشتر تلاش کند. او در بسیاری از سخنرانی‌هایش از بازگشت یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا به این تیم صحبت به میان آورده است. این مسئله واکنش کرویف را در پی داشته است. کرویف در این زمینه گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر باشگاه بارسلونا به حضور لاپورتا نیاز دارد. اگر لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه شکست بخورد، بارسلونا هم شکست خورده است.

کرویف در ادامه بر این نکته تاکید کرد که در سال‌های اخیر بسیاری از چیزها در باشگاه درست انجام نشده‌اند و بازگشت لاپورتا می‌تواند این مشکلات را حل کند.

او همچنین تاکید کرد بارسلونا می‌تواند پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس را به نوکمپ بیاورد.

کرویف در این زمینه گفت: پوگبا بازیکن بسیار بزرگی است اما سعی خواهیم کرد بازیکنانی را به این تیم بیاوریم که تاثیر بسیار مثبتی در این تیم داشته باشند. فکر می‌کنم اگر لاپورتا رییس بارسلونا شود می‌تواند پوگبا را به نوکمپ بیاورد.

در این میان لاپورتا به تمجید از کرویف پرداخت که به شکل علنی به حمایت از او پرداخته است.

کرویف در برخی از برنامه‌ها در کشور هلند و اسپانیا حضور پیدا کرده و از ریاست لاپورتا در باشگاه بارسلونا حمایت کرده است. لاپورتا در این زمینه گفت: اولویت کاری من این است که روی توصیه‌های کرویف تمرکز کنم. با او در زمینه‌های ورزشی صحبت خواهم کرد. من در زمینه غیرورزشی هم از توصیه‌های او بهره خواهم گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس