کد خبر 432525
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

درحالی که گفته می‌شود مدافع فصل پیش نفت تهران با سپاهان به توافق رسیده اما این باشگاه این خبر را تایید نمی‌کند.

به گزارش مشرق، پادوانی از جمله مدافعانی است که به دلیل عملکرد خوبش در نفت تهران مورد توجه چند تیم قرار گرفته است. گفته می شود یکی از تیم هایی که به دنبال پادوانی است و حتی مذاکراتی هم با این بازیکن داشته سپاهان است اما در این خصوص رسول خوروش در گفت و گو با فارس اعلام کرد توافقی با این مدافع نداشته اند و هرگاه مذاکرات با هر بازیکنی به نتیجه برسد از طریق سایت باشگاه اعلام می شود.

* شایعاتی مبنی بر اینکه حسین فرکی نمی خواهد در سپاهان باشد منتشر شده که در مورد این مسئله هم سرپرست سپاهان گفت: آقای فرکی امروز ساعت 12 به اصفهان می آید و جلسه ای در باشگاه دارد. چه دلیلی دارد که او بخواهد این قرارداد را فسخ کند. اگر می خواست چنین اتفاقی بیفتد در تهران هم می توانست این کار را انجام دهد و چه نیازی است به اصفهان بیاید؟!

* درحالی که قرار بود پریرا مهاجم زردپوشان پنجشنبه هفته جاری به اصفهان بیاید به دلیل بیماری همسرش قرار بر این شده که این بازیکن چهارشنبه هفته آینده به ایران بازگردد. البته پریرا قراردادش با سپاهان به پایان رسیده ولی حسین فرکی او را برای لیگ پانزدهم می خواهد.

* در خبرهایی که در مورد سپاهان منتشر می شود آمده بود که هواداران این تیم نسبت به رنگ پیراهن تمرینی سپاهان که عنابی است ایراد گرفته و معترض هستند. در این رابطه خوروش به فارس گفت: رنگ پیراهن های تمرینی ما رنگ پیراهن بارسلونا یعنی عنابی است و هیچ مشکلی نیست.البته ما خودمان می خواهیم این پیراهن ها را تغییر دهیم چون رنگش تیره است و برای فصل گرما مناسب نیست از سویی آستین بلند هم هست و برای بازیکنان در گرما مشکل ساز می شود.

خوروش همچنین در خصوص اینکه چرا سپاهان برخلاف سال های گذشته هنوز در نقل و انتقالات دست به کار نشده گفت: مگر تیم های دیگر چه بازیکنی را گرفته اند که ما عقب باشیم؟ ما با صبر و حوصله کارمان را جلو می بریم. باید در نقل و انتقالات صبور بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    مافياي زرد هركس را كه خواست يقيناً برده است، اضافه اش را كه نخواست به بقيه مي رسد
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    لطفا تا وقتی که چیزی رو نمیدونی تهمت نزن و توهین نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس