کد خبر 432655
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من نمی‌خواهم قراردادم را با سپاهان فسخ کنم، اما خواسته بازیکنان برای دریافت مطالباتشان به حق است.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر کسی به فکرش می‌رسد که باشگاه سپاهان با مشکل مالی روبه‌رو باشد اما به نظر می‌رسد این باشگاه هم دچار مشکلات مالی و غیرمالی شده است. ظاهرا چند روزی است که مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در محل باشگاه حاضر نمی‌شود هرچند که مسئولان دیگر این باشگاه می‌گویند او به مرخصی رفته اما خبرها حاکی از آن است که او به حال قهر به باشگاه نمی‌رود. از سویی شنیده می‌شود که حسین فرکی نیز به دنبال به وجود آمدن این مشکلات می‌خواهد قرارداد خود را با سپاهان فسخ کند.

حسین فرکی با اشاره به اینکه به تازگی به اصفهان رسیده است اظهار داشت: من زودتر از موعد مقرر به اصفهان آمده‌ام چون باید در تهران فیزیوتراپی خود را ادامه می‌دادم. امروز به اصفهان آمدم تا هم در جلسه با باشگاه شرکت کنم و هم سر تمرین بروم. آمده‌ام به وضعیت تیم ورود کنم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود خلیلیان قهر کرده و به باشگاه نمی‌رود گفت: من صحت این خبر را اطلاع ندارم ولی از نظر خودم همه چیز سر جایش است و مشکلی نیست.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد قراردادش را با سپاهان فسخ کند گفت: من چنین نیتی ندارم و آمده‌ام که کارم را انجام دهم. امروز هم جلسه‌ای دارم و باید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد. مهم‌ترین موضوع به نظر من اکنون بحث مالی و خواسته به حق بازیکنان بابت گرفتن مطالباتشان است.

وی در خصوص اینکه مگر باشگاه سپاهان هم مشکل مالی دارد اظهار داشت: آن چیزی که مسلم است باشگاه به بازیکنان بدهکار است و باید فکری به حال این قضیه شود. به هر حال ما هم مشکلات مالی داشتیم و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله مرتفع شود.

فرکی در ارتباط با اینکه در حالی که باشگاه‌ها با مشکل مالی روبرو هستند چطور بازیکنان در مذاکرات خود از قراردادهای میلیاردی صحبت می‌کنند، گفت: حرف در خصوص قراردادها زیاد است. شاید خیلی از این عددها مطرح شود اما هیچ اجرایی وجود نداشته باشد و دیده‌اید که در نهایت چنین قراردادهایی کارش به کمیته انضباطی می‌کشد و یا خیلی از بازیکنان چک برگشتی دارند. امیدوارم که این مشکلات برطرف شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس