کد خبر 433273
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.

به گزارش مشرق، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در مورد جلسه روز گذشته‌اش با اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: برای اینکه کارها سریع‌تر جلو برود به اصفهان برگشتم و قبل از حضور در تمرین، جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره داشتم. مهمترین موضوع در این جلسه به حل مشکلات مالی بازیکنان و فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات مربوط می‌شد و اعضای هیئت مدیره قول دادند که طلب بازیکنان پرداخت شود. من چند وقت پیش لیست مورد نظرم را به باشگاه دادم و قرار است باشگاه در این زمینه هم اقدام کند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ادامه مشکلات، احتمال دارد استعفا دهید تاکید کرد: تصمیمی برای استعفا ندارم و قرار نیست از سپاهان جدا شوم.کارمان را هم چند روزی است که شروع کرده‌ایم و من در صحبتی که با بازیکنان داشتم، این موضوع را عنوان کردم که قرار است مشکلات مالی حل شود.

او در خصوص اردوهای سپاهان و برنامه‌های کادر فنی برای برپایی اردوی خارج از ایران گفت: تمرینات را از 30 خرداد در اصفهان شروع کردیم و احتمالا اردویی هم در خارج از ایران خواهیم داشت. شاید به ترکیه برویم تا چند بازی دوستانه در این کشور انجام دهیم.

فرکی در مورد ادعای جاسم کرار که گفته از سپاهان پیشنهاد دارد گفت: من اطلاعی از حرف‌های او ندارم و برنامه‌ای هم برای جذب این بازیکن نداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس