یک رسانه معتبر بین‌المللی والیبال عنوان کرد ایران پیروزی بر آمریکا را تکرار کرد و حریف کشورمان در ورزشگاه آزادی فاقد قدرت بود.

به گزارش مشرق، سایت والیبال جهان گزارشی از پیکار شب گذشته تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا که با پیروزی مجدد همراه بود، منتشر کرد.

این رسانه عنوان کرد:‌ ایران برد را تکرار کرد و آمریکا در ورزشگاه آزادی بی‌قدرت بود.

این سایت ادامه داد تیم ملی والیبال ایران در حضور 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آمریکا را شکست داد. نتیجه نظیر 2 روز قبل بود. زیرا مردان اسلوبودان کواچ یکبار دیگر 3 بر صفر برنده شدند.

در ادامه نیز این سایت عنوان کرد: در لحظات آغازین بازی کاملا نمایان بود که تیم آمریکا کار سختی مقابل ایران خواهد داشت. 12 دقیقه بعد از شروع بازی، ایران با کسب برتری 15 بر 10 فاصله بزرگی ایجاد کرد و 3 دقیقه بعد نیز توپ آندرسون توسط موسوی بلوکه شد در حالیکه میرزاجان‌پور توپی را زد که باعث برتری 17 بر 10 ایران شد. به این ترتیب ایران خیلی بهتر از رقیب‌اش بازی می‌کرد و در تایم دوم نیز به همین ترتیب با کسب برتری 13 بر 9 فاصله امتیازی زیادی ایجاد کردند و در نهایت 25 بر 21 برنده شدند.

رسانه مذکور همچنین عنوان کرد: در تایم سوم آمریکا نتوانست توان خود را مدیریت کند. ایران از همان ابتدای این تایم برتری‌اش را نشان داد و آن را حفظ کرد و به همین ترتیب به پایان برد.به این ترتیب تیم کواچ بازگشتش را اعلام کرد. در این مصافه شهرام محمودی بهترین بازیکن امتیارآور در میدان با 17 امتیاز بود. در حالیکه آندرسنو و آرون راسل هریک 9 امتیاز گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس