کد خبر 432470
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: ایران در دو بازی مقابل آمریکا فراتر از انتظار بازی کرد.

به گزارش مشرق، "عادل بناکار" در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال اظهار کرد: این دو بازی که ایران مقابل تیم آمریکا انجام داد، فراتر از حد انتظار بود و این پیروزی های شیرین را به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تبریک می گویم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی، تعویض های خوب و به موقعی در بازی با آمریکا انجام داد و با این تعویض های خوب، توانستند تمامی راه ها را بر تیم آمریکا ببندند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان شهرداری تبریز در تیم ملی خاطرنشان کرد: سه بازیکن از تیم شهرداری تبریز در لیست 18 نفره تیم ملی حضور داشت که دو نفر از آن ها در بازی مقابل تیم آمریکا به میدان رفتند و هر موقع که وارد زمین شدند، توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با توجه به پیشرفتی که در والیبال ایران به وجود آمده است، علاقه جوانان به این رشته ورزشی بیش از پیش شده است و بر این اساس، برنامه شهرداری تبریز و هیئت والیبال استان این است که آکادمی والیبال برای آذربایجان شرقی ایجاد کنند.

وی افزود: با توجه به این که بیشتر ثبت نام ها در مدارس والیبال، در فصل تابستان انجام می شود، ما هم اکنون 10 مدرسه والیبال در استان داریم که مراجعه نسل جدید به این مدارس، روز به روز افزایش می یابد و با توجه به این اشتیاقی که در نسل جدید کشور نسبت به والیبال به وجود آمده است، نکته مهم در این خصوص، حرکت آکادمیک برای این نسل است و با حمایت هایی که از سوی شهرداری انجام می گیرد، امیدواریم آینده خوبی برای والیبال شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی داشته باشیم.

بناکار خاطرنشان کرد: این آکادمی باید نفراتی جذب کند که از نظر قدی، عضلانی و سنی مستعد باشند و نمی خواهیم علاقه و اشتیاق این نسل بسوزد و ابتدا باید مشخص شود فردی که وارد مدارس والیبال می شود، به صورت تفریحی وارد شده یا با هدف حرفه ای.

وی بیان کرد: نکته مهم دیگر این است که آموزش های لازم زیر نظر افراد تخصصی انجام شود و فاکتورهایی که برای هر والیبالیست نیاز است، ارائه داده شود.

سرمربی شهرداری تبریز در پایان، بار دیگر با تمجید از موفقیت های تیم ملی تاکید کرد: پیشرفت والیبال ایران به دلیل برنامه ریزی بسیار خوب فدراسیون والیبال از سال های گذشته حاصل شده و این موضوع باعث شده که مقابل قهرمان جهان بتوانیم دو برد ارزشمند کسب کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس