سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران برای حمایت از ملی‌پوشان دو پیشنهاد را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه درمورد کسب دو پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا اظهار داشت: این موفقیت را به تمام ملی‌پوشان و کادر فنی تبریک می‌گویم. خوشحالم که به واسطه این پیروزی من به عنوان عضو کوچکی از خانواده والیبال می‌توانم سرم را در جامعه بالا بگیرم. پیروزی برابر آمریکا از عسل هم شیرین‌تر بود.

وی ادامه داد: حضور سیاسیون در ورزشگاه نشان از اهمیت بالای والیبال و پیروزی برابر آمریکا دارد. فکر می‌کنم ملی‌پوشان ایران مستحق این پیروزی بودند و در یک شب به یاد ماندنی توانستند قدرت اول حال حاضر والیبال را مغلوب کنند. شاگردان کواچ انگیزه زیادی داشتند و با یک بازی کم اشتباه موفق شدند حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه برای کسب پیروزی وجود چند مورد الزامی است، گفت: رفاقت بین بازیکنان و آمادگی جسمی و تکنیکی ملی‌پوشان موجب شد تا تیم ایران عملکرد خوبی داشته باشد. در تیم ایران هر بازیکن یک ستاره بود. ما تیم ذخیره خوبی داشتیم که آمریکایی‌ها از آن محروم بودند.

کارخانه با اشاره به حمایت تماشاگران از تیم ملی والیبال گفت: بدون شک غیر از داشتن تیم دوم عامل دیگری مانند حضور تماشاگران هم در کسب پیروزی تاثیرگذار بود. آمریکایی‌ها و لهستانی‌ها حسرت تماشاگران ما را می‌خورند و واقعا هم تیفوسی هستند. ملی‌پوشان ایران تاریخ‌ساز شدند و 6 امتیازی که داده بودیم را راحت‌تر پس گرفتند. حالا دیگر ملی‌پوشان راه پس ندارند و فقط باید رو به جلو حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دو پیشنهاد برای حمایت از تیم ملی دارم، عنوان کرد: زمانی که تیم ملی فوتبال ایران به حام جهانی رفت و در آنجا هم نتایج خوبی کسب نکرد مسئولان پاداش‌های زیادی به بازیکنان دادند و البته مردم هم خوشحال شدند، اما حالا هیچ قولی هم به والیبالیست‌ها داده نمی‌شود. ای کاش مسئولان نگاه ویژه‌تری به این رشته و بازیکنان تاریخ‌ساز این تیم داشته باشند.

کازخانه افزود: پیشنهاد دوم من ساختن یک جایگاه ویژه برای خانواده بازیکنان است. بدون شک نزدیک‌ترین افراد به بازیکنان خانواده‌های آنها هستند و اگر شرایطی فراهم شود تا خانواده ملی‌پوشان به سالن بیایند چند نکته مثبت دارد؛ اول اینکه ملی‌پوشان بزرگترین پاداش را دریافت می‌کنند و دوم اینکه حس می‌کنند مسئولان به آنها توجه ویژه دارند و به این ترتیب با انگیزه و قدرت بالاتری بازی خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    درود به شرفت آقای کارخانه
  • جواد ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    اگر وزارتخانه نمیتواند از این غیور مردان حمایتی که در شان آنهاست انجام دهد حسابی به نام تیم ملی والیبال ایجاد کنند تا مردم خودشان (هرکسی به اندازه وسع خودش) تقدیری که شایسته و در شان این مردان بزرگ است، به انجام برسانند. قطعا مردم خیلی بهتر از مسئولان بلدند از بزرگان و قهرمانان ورزش خود تجلیل کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس