رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حمایت نمایندگان از طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، گفت که طرح با رای بالا تصویب می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس برای الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشور گفت: طرح مجلس برای الزام دولت در حفظ دستاوردهای هسته‌ای در واقع سوپاپ اطمینانی از سوی مجلس در بحث مذاکرات است و این به این معنا نیست که تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در مذاکرات از چارچوب‌های ترسیم شده توسط نظام عدول کرده است.

وی افزود: آنچه که مقام معظم رهبری در بحث عدم بازرسی از مراکز نظامی فرموده‌اند در این طرح مجلس به قانون تبدیل می‌شود تا همگان اطمینان خاطر داشته باشند که مجلس و دولت در بحث مذاکرات در چارچوب قانون حرکت کرده و خطوط قرمز را رعایت کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در راستای کمک به دولت است و قطعاً هدف مجلس در این باره همدلی و همزبانی و حمایت از دولت است و مجلس در مسیر تقویت دولت حرکت می‌کند.

عزیزی در پایان به اشاره به بررسی طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در جلسه فردای مجلس گفت: قطعاً‌ این طرح با استقبال زیاد نمایندگان همراه شده و با رأی بالایی در مجلس به تصویب خواهد رسید.

نمایندگان مجلس طرحی را با عنوان الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مجلس تدوین و کلیات آن را به تصویب رساندند که در آن بر لغو یکباره تحریم‌ها و عدم بازرسی از مراکز نظامی تأکید شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    نمایندگان محترم ولایتمدار: در بند اول مصوبه به اصطلاح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای آورده اید که : لغو تحریم‌ها به طور یکجا و کامل باید در متن توافقنامه درج شده و "در روز آغاز اجرای تعهدات ایران" انجام شود. در حالیکه مقام معظم رهبری دیروز به صورت شفاف و صریح اعلام کردند که: لغو تحریم ها نباید به اجرای تعهدات ایران منوط شود. این تناقض را چگونه و با چه اقدامی توجیه می نمایید؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس