کد خبر 430600
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: آماده هستیم با همه فیلمسازانی که به غیر از حوزه دفاع مقدس هم فعالیت می‌کنند، همکاری کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام؛ رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ارتش از چاپ یک مجموعه کامل 31 جلدی روزشمار دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: 15 جلد از این مجموعه اسفندماه رونمایی شد و 16 جلد آن هم همزمان با روز ارتش منتشر شد که محتوای آن مربوط به وقایع سال‌های دفاع مقدس به صورت روز شمار پرداخته است.

وی افزود: چندین رونمایی دیگر را هم امسال داشتیم که از جمله آنها کتابی  با عنوان "آخرین روزهای خرمشهر" بود که به خاطرات فرمانده گردان دژ خرمشهر از لشکر 92 زره‌ای اهواز و روزهایی که خرمشهر در آستانه سقوط قرار گرفته بود، می‌پردازد.

گلفام در همین رابطه ادامه داد: این رونمایی در مراسمی که با همکاری شهرداری تهران و با حشور قهرمانان ارتشی شرکت کننده در عملیات بیت‌المقدس برگزار شده بود بود، صورت گرفت.

رئیس سازمان حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش همچنین از آمادگی این سازمان برای همکاری با هنرمندان عرصه فیلمسازی خبرداد و اظهار داشت: هم اکنون با کسانی که قصد تولید آثار هنری مانند فیلم وسریال دارند همکاری می‌کنیم.

وی به یکی از نمونه‌های تولید شده این گونه آثار اشاره کرد و گفت: فیلم شیپورچی که سال گذشته از چندین شبکه تلویزیونی پخش شد از جمله دستاوردهای همین نوع آثار است.

سرتیپ گلفام از توجه خاص به حوزه کودک و نوجوان خبرداد و گفت: در حوزه کودک و نوجوان هم کتاب‌هایی منتشر کردیم که به موضاعات دفاع مقدس به صورت غیرمستقیم اشاره می‌کند.

تولید نرم افزارهای چند رسانه‌‌ای و شرکت در کنگره‌ها و همایش‌ها از موارد دیگری بود که به آن اشاره شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما، ارائه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای مربوط به شهدای دفاع مقدس است، سال گذشته در همین راستا نرم‌افزار چند رسانه‌ای خاطرات "شهید فلاحی" رونمایی شده و 4 نرم افزار  دیگر را هم در مورد شهدای دفاع مقدس در دست رونمایی داریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس