کد خبر 428528
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی اعلام کرد: در نمایشگاه قرآن سال جاری، بخش عفاف و حجاب بار دیگر در کنار سایر بخش‌های این نمایشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی از فعالیت بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و گفت: فعالیت بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سال‌ها بر اساس برنامه‌ریزی در ایام ماه رمضان فعال بوده است.

وی ادامه داد: این بخش یکی از بخش‌های فعال و مورد توجه مردم طی سال‌های اخیر بوده و از اقبال چشم‌گیری نیز برخوردار بوده است.

قبادی با اشاره به اینکه در نمایشگاه قرآن سال‌های گذشته به دلیل وجود فضای بزرگ و تجمیع همه بخش‌های نمایشگاه در یک مکان، بخش عفاف و حجاب نیز در کنار سایر بخش‌های نمایشگاه قرآن برگزار می‌شده است، گفت: سال گذشته که نمایشگاه قرآن در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، به دلیل محدودیت مکان، فضا و امکان کافی برای برگزاری همزمان نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه قرآن وجود نداشت.

وی ادامه داد: بر همین اساس ستاد برگزاری نمایشگاه، معاونت امور هنری و کارگروه ساماندهی مد و لباس تصمیم گرفتند بخش عفاف و حجاب به صورت مستقیم دنبال شود.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام کرد: اما با توجه به اینکه در سال جاری این فضا در نمایشگاه قرآن مهیا شده و هماهنگی‌های لازم با ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن نیز صورت گرفته است، قرار شده مثل گذشته به بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن یک سالن اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این روش آن است که مردم همزمان می‌توانند از همه بخش‌های نمایشگاه قرآن و بخش عفاف و حجاب دیدن کنند و نیاز به مراجعه به نقاط دیگر شهر نیست.

قبادی افزود: امسال بخش عفاف و حجاب شامل قسمت‌های مختلفی از جمله فروش چادر آماده، پارچه چادر، دوخت چادر رایگان، رونمایی از آثار جدید و طراحی شده توسط هنرمندان، سرگرمی کودکان، آموزش حجاب و ... بوده و متنوع‌تر از گذشته خواهد‌ بود.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام شرکت‌های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب به صورت مرکزی توسط سایت نمایشگاه قرآن انجام می‌شود اما اعلام نظر نهایی توسط بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس انجام شده و تعداد شرکت‌کنندگان متعاقبلاً اعلام خواهد‌ شد.


منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس