«تا مدار ۱۰ درجه» عنوان یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی مهرداد خوشبخت است که هفتم آذر همزمان با روز نیروی دریایی روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، مهرداد خوشبخت، کارگردان فیلم تلویزیونی «تا مدار 10 درجه» اظهار کرد: این فیلم تلویزیونی هم‌اکنون آخرین مراحل تدوین را می گذراند تا در هفتم آذر «روز نیروی دریایی» روی آنتن برود. صداگذاری و موسیقی این کار هنوز انجام نشده، اما تمام برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که در تاریخ مورد نظر کار پخش شود.

وی افزود: تهیه‌کنندگی این کار را مهدی تربتی فرد برعهده دارد. در این تله‌فیلم داریوش فرهنگ، محمود عزیزی، حسن جوهرچی، حسین مهری، افشین نخعی، سارنگ بهمنی، ساناز نیک‌نام، افشین طائی، امین سیدی، داود محمدی، ناهید ثناگو و مرتضی زارع نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این کارگردان ادامه داد: فیلم تلویزیونی «تا مدار 10 درجه» پیش از این «من پدرم دریا» نام داشت. در این کار داستان زندگی فرزند ناخدا یاور روایت می‌شود که برای تصویربرداری از انتقال نفت توسط نفتکش به کشورهای خارجی، راهی سفری دریایی می‌شود. این در حالی است که به دلیل مقتضیات شغل پدر، پارسا همواره دچار تعارضات اساسی با او بوده، اما حمله دزدان دریایی خلیج عدن به نفتکش ایران و عملیات موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش به فرماندهی ناخدا یاور با دزدان، محملی برای تغییر نگاه پارسا نسبت به پدرش می‌شود.

این پروژه عظیم با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران انجام شده و محصول مرکز امور نمایش سیما (سیما فیلم) است.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس