کد خبر 427092
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

توسل به امام‌ رضا (ع) در ایران و بحث گره‌گشایی توسط آن‌ بزرگوار بصورت ویژه در برنامه «جشن رمضان» امسال مطرح می‌شود.

به گزارش مشرق، کاظم احمدزاده مجری و تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» در خصوص جزئیات آماده‌سازی این برنامه گفت: برنامه امسال «جشن رمضان» در فرهنگسرای بهمن با مدت زمان  یک ساعت برگزار می‌شود و امکان اضافه شدن وقت آن نیز وجود دارد، همچنین ساعت پخش آن ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما است. 

وی ادامه داد: «از‌ آرزوهای کوچک تا گره‌های بزرگشعار این برنامه در نظر گرفته شده و  این شعار، روند تکاملی مسیری است که سال گذشته آنرا آغاز کرده و امسال به دنبال گشایش گره از زندگی افراد و خانواده‌هایی هستیم که با مشکلات بزرگی روبرو هستند. 

احمدزاده اظهار داشت: توسل به امام رضا (ع) در ایران و بحث گره‌گشایی توسط آن‌ بزرگوار بصورت ویژه مطرح می‌شود. 

تهیه‌کننده «جشن رمضان» بیان کرد: اجرای امسال برنامه را خودم به تنهایی برعهده دارم و سعی کرده‌ایم که فضای برنامه امسال با چاشنی طنز همراه باشد. 

وی ادامه داد: مهمانانی که امسال در برنامه حضور دارند از چهره‌های مختلف سیاسی، مذهبی، ورزشی، موسیقی و همچنین هنرمندان و بازیگران در حوزه‌های گوناگون هستند. 

گفتنی است: در مناسبت‌هایی که در ماه مبارک پیش رو داریم، کارشناسان مذهبی نیز در برنامه حضور می‌یابند. 

کاظم احمدزاده در پایان بیان کرد: اتاق فکری متشکل از کارشناسان، جامعه‌شناسان، مددکاران اجتماعی، مردم‌شناسان، آسیب‌شناسان در حوزه‌ی پیشگیری از جرم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا برنامه‌ای با کیفیت مطلوب را به مخاطبان ارائه دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • زهرا سید عبدالمحمد ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    بخطر همون امام رضا و جدم امام حسین به فریاد منم برس آقای احمد زاده به ته ته خط رسیدم..واقعا کمک میکنی بامن تماس بگیر بعد نخواستی کمک نکن.....091288949
  • احمد ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام ميخواستم بدونم اگه شما دارين به مردم كمك ميكنيد چرا آبروى مردم رو ميبريد چرا توى تلويزيون نشون ميديد با آبروى مردم بازى نكنيد اگه داريد على وار كمك ميكنيد كى امام على به كسايى كه كمك ميكرد اونها را بى آبرو ميكرد
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام خواهش میکنم پیامم رو اقای احمد زاده برسانید گرفتارم اول خدا بعد شما قسمتون میدن به زهرا اگر اقای احمدی زاده را دیدن بگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس