کد خبر 426293
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

سریال‌هایی که قرار است تا پایان سال در شبکه سه تولید و پخش شود، مشخص شده که از میان آنها می‌توان به سری دوم دردسرهای عظیم، سری دوم و سوم در حاشیه، زشت و زشت‌تر و سریال آمین اشاره کرد.

به گزارش مشرق، سری دوم سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به‌کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام ماه رمضان از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. به گفته مهام،گروه سازنده دردسرهای عظیم این روزها در سوهانک مشغول تصویربرداری است و همزمان با تصویربرداری تدوین هم انجام می‌شود.

علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی هم مشغول نگارش فیلمنامه هستند. در این سریال علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، زهره فکورصبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، مهنوش صادقی، امیرحسین صدیق و مه‌لقا باقری بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم 2» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند، ازدواج لطیف و بهار با موانع تازه‌ای مواجه می‌شود و ماجراهای جدیدی رقم می‌خورد.

زشت و زشت‌تر در منزل مصطفی

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زشت و زشت‌تر» به کارگردانی شاهد احمدلو در منزل مصطفی (رضا رویگری) ادامه دارد و قرار است این سریال بعد از ماه رمضان از شبکه سه پخش شود.برای این سریال نام آقا و خانم سنگی انتخاب شده بود که میرحسینی، مدیر شبکه سه با این نام موافقت نکرد و قرار شد سریال جدید احمدلو با همان نام زشت و زشت‌تر پخش شود.

سوسن پرور، حدیثه تهرانی، یاسمینا باهر، شراره دولت‌آبادی، علیرضا جعفری، غلامرضا نیکخواه، شهرام قائدی، حسین عابدی، مجید شهریاری، ماهان عبدی، سعیده عرب، ساقی زینتی، بهزاد رحیم‌خانی، گیتی معینی، بیژن پیشداری و مرضیه صدرایی از بازیگران این سریال هستند.

فرید شب‌خیز، تهیه‌کننده سریال زشت و زشت‌تر درباره روند تولید این اثر به جام‌جم گفت: همزمان با تصویربرداری، تدوین و صداگذاری هم انجام می‌شود و بزودی آهنگساز گروه هم مشخص خواهد شد. تصویربرداری سریال زشت و زشت‌تر 20 روز دیگر تمام می‌شود. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود. علیرضا مسعودی و امین حسینیون فیلمنامه این سریال را در 30قسمت 40 دقیقه‌ای نوشته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سعید سنگی باغچه‌ای را که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته، فروخته و مزرعه‌ شترمرغ راه انداخته، غافل از این‌که نوه عموی جوانشان، احسان سنگی عاشق خواهر کوچک‌ترش سحر شده است. ازدواج احسان با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری! سعید شرط‌های بسیار سختی برای ازدواج می‌گذارد ولی احسان سنگی همه آنها را می‌پذیرد. حالا سعید باید قبل از این‌که شرط‌‌ها رفع شود، مزرعه را احیا کند وگرنه اتفاقی می‌افتد که نباید بیفتد.

از زندان تا خانه سالمندان

فصل دوم و سوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. داستان فصل دوم این سریال که در 30 قسمت نوشته می‌شود درباره بازداشت و زندانی شدن پزشکان قلابی است که بعد از مدتی از زندان آزاد می‌شوند. اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌اندیش می‌زنند.

به گفته مدیر شبکه سه، بازیگران سری دوم در حاشیه انتخاب شده‌اند و پیش تولید آغاز شده اما ساخت دکور بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فیلمنامه شروع خواهد شد. بیشتر قصه سری دوم در زندان رخ خواهد داد. در حاشیه بعد از سریال زشت و زشت‌تر و اواخر تابستان در 30 قسمت از شبکه سه پخش خواهد شد. در فصل سوم در حاشیه که برای پخش زمستانی تولید می‌شود، پزشکان قلابی به میانسالی می‌رسند اما باز هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

آمین برای هفته نیروی انتظامی

سریال تلویزیونی آمین به کارگردانی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در هفته نیروی انتظامی از شبکه سه پخش می‌شود.

سریال آمین داستانی پلیسی دارد و بازیگرانی مانند امین حیایی در نقش خلافکار، داریوش فرهنگ در نقش سرهنگ، آشا محرابی در نقش افسر پلیس، کاظم بلوچی در نقش همایون تمدن، هادی ساعی در نقش پلیس، بهناز جعفری در نقش تارا فرهمند، مجید واشقانی در نقش خلافکار و... نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند.

یادآوری در ایام فاطمیه

سریال تلویزیونی یادآوری ساخته حجت قاسم‌زاده اصل که سال گذشته از شبکه‌ آی فیلم پخش شد، اواخر سال و احتمالا اسفند ماه از شبکه سه بازپخش خواهد شد.

در این سریال مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی، وحید جلیلوند، سهیلارضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، مریم بوبانی، رضا آحادی، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، افشین سنگ چاپ، سیدمهرداد ضیایی، قربان نجفی، خسرو فرخزادی، علیرضا اوسیوندو روح الله کمانی بازی می‌کنند. نقش اول سریال «یادآوری» را روزبه حصاری بازی می‌کند که با ایفای نقش علی در این سریال،نخستین تجربه حضور مقابل دوربین را کسب کرد. او قبل از بازی در این سریال تجربه بازی در تئاتر را داشت.

یادآوری، داستان آدم‌هایی است که فرصت دوبار زندگی به آنها داده شده است. می‌میرند و باز می‌گردند... یادآوری از داستان و داستانک‌های متعددی تشکیل شده که با هم پیوند دارند. این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌هایی که سرنوشت، آنها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مخفی بروند و رشته از هم گسیخته زندگی خود را با نگاهی دیگر از نو ببافند. فیلمنامه این سریال را رویا غفاری نوشته است.

نگارش سری دوم سریال پژمان

محسن چگینی، تهیه‌کننده سریال پژمان درباره تولید فصل دوم این سریال به جام‌جم گفت: فصل دوم این سریال در مرحله طراحی داستان و شخصیت‌ها قرار دارد و فیلمنامه به سرپرستی مهراب قاسمخانی در 30 قسمت نوشته خواهد شد.

به گفته مدیر شبکه سه،کارگردانی فصل دوم این اثر به عهده سروش صحت خواهد بود ولی اگر صحت در زمان مشخص شده نتواند به هر دلیلی فصل دوم را کارگردانی کند، فرد دیگری جایگزین او خواهد شد

میرحسینی درباره داستان فصل دوم پژمان توضیح داد: همان شخصیت‌های فصل اول در فصل دوم هم حضور خواهند داشت .شوهر خواهر پژمان (بیژن بنفشه‌خواه) آپارتمان چهار واحده می‌خرد و اعضای خانواده در واحد‌های مختلف آن سکونت می‌کنند. پژمان هم به حرفه ترانسفر (خرید و فروش بازیکن) روی می‌آورد .

به گفته مدیر شبکه سه، طرح سریال پیمانه هم به تهیه‌کنندگی مجید مولایی مصوب شده و بزودی نویسنده آن هم انتخاب می‌شود. داستان این سریال درباره جوانی است که ایمان قوی ندارد و به سمت سقوط پیش می‌رود تا این‌که به واسطه مادرش نجات پیدا می‌کند. همچنین چند طرح برای ایام محرم و دهه فجر در دست بررسی است. طرح سریال حصار هم به تصویب رسیده اما هنوز نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ آن مشخص نشده است؛ اگر این سریال به مرحله تولید برسد احتمالا پاییز از شبکه سه به نمایش در خواهد آمد.

برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی هم به روال چند سال گذشته امسال قبل از افطار از شبکه سه پخش خواهد شد. به گفته میرحسینی، دکور برنامه امسال ساده اما زیبا خواهد بود. سوژه‌ها و مهمانان برنامه انتخاب شده‌اند و قرار است ماه عسل امسال غمگین نباشد و به موضوعات مختلفی از جمله صبر بپردازد.هر موضوع با حضور مهمانان مختلف در سه تا چهار قسمت بررسی خواهد شد.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    تو رو خدا نذارید سروش صحت سریال بسازه خیلی آبکی میسازه بدید همون عطاران و مدیری
  • مهرزاد ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    0 0
    بابا جان یکی بسازتش دیگه من میخام زود تر بیاد اوکی شد
  • سینا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    من عاشق سریال پژمانم و سروش صحت هم نسازه بهتره اول مدیری دوم عطاران و دیگه هیچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس