کد خبر 426994
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که با توافق هسته‌ای، ایران می‌تواند در زمان کوتاهی زرادخانه‌ای از بمب‌های هسته‌ای بسازد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پانزدهمین نشست سالیانه موسوم به هرتزلیا به سخنرانی پرداخت که یکی از اصلی‌ترین محورهای سخنرانی نخست وزیر اسرائیل بحث پرونده هسته‌ای ایران بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار لفاظی‌های خود علیه جمهوری اسلامی، ایران را از داعش خطرناک‌تر توصیف کرد و گفت: ایران داعش نیست بلکه حتی از داعش نیز خطرناک‌تر است.

نتانیاهو در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای احتمالی غرب با ایران گفت: با توافق هسته‌ای، ایران می‌تواند در زمان کوتاهی زرادخانه‌ای از بمب‌های هسته‌ای بسازد و کشورهای منطقه معتقدند که این توافق مسیر ایران برای دستیابی به بمب هسته‌ای را سد نخواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به کاهش تحریم‌های ایران در صورت توافق هسته‌ای‌ افزود: با کاهش تحریم‌ها، ایران صاحب میلیاردها دلار خواهد شد که از آنها در جهت اقدامات خشونت‌آمیز استفاده خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در بخشی از سخنان خود خطرات و چالش‌های منطقه را فرصتی برای این رژیم دانست.

شبتای شاویت رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز درباره مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 و تلاش برای دستیابی به توافق گفت: اوباما به این توافق برای برجای گذاشتن میراثی از خود نیاز دارد و ایرانی‌ها نیز به این مسئله واقف بوده و از آن به سود خود استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ایران نیز همانند کره شمالی به این مسئله واقف است که تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای برای این کشور مصونیت  به همراه خواهد داشت.

رئیس سابق موساد افزود: در بازه زمانی کوتاه مدت تا میان مدت پس از توافق هسته‌ای ایران شاهد میزان به مراتب بیشتری بی‌ثباتی خواهیم بود. با گذشت زمان تهدید تنها افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماهان ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    نتانیاهو سناریو ایران هراسی را درمنطقه براه می اندازد تا کشورهای مسلمان را به جان هم بیندازدواز آب گل آلود شده ماهی بگیرد.زیرا اسرائیل از تمامی امت مسلمان نفرت داردودرپی نابودی آنان است. امروز بزرگترین خطر برای کشورهای مسلمان خاورمیانه اسرائیل است که دارای سلاحهای مخوف هسته ای است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس