کد خبر 411626
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتقاد از مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ مدعی شد که تفاهم لوزان قابلیت حل چالش های برخاسته از سوی ایران را ندارد و از جامعه بین الملل خواست تا در پی دستیابی به توافق بهتری باشند.

به گزارش مشرق، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از اعلام تعهد آمریکا به حفظ امنیت دولت تل آویو مدعی ناکارآمدی تفاهم لوزان به بازداشتن ایران از بلندپروازی های هسته ای شد.

به گزارش جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتقاد از مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ مدعی شد که تفاهم لوزان قابلیت حل چالش های برخاسته از سوی ایران را ندارد و از جامعه بین الملل خواست تا در پی دستیابی به توافق بهتری باشند.

وی بار دیگر با اشاره به نفی موجودیت رژیم صهیونیستی از سوی ایران مدعی شد که این کشور در نقاط مرزی لبنان، غزه و بلندی های جولان پایگاهایی برای کمک به تروریسم ایجاد کرده است.     

وی بار دیگر با تکرار مواضع پیشین خود به جامعه بین الملل هشدار داد که تفاهم لوزان جهان را به مکانی به مراتب خطرناک تر تبدیل می کند و خطاب به آنهایی که این تفاهم نامه را حافظ امنیت اسرائیل تلقی می کنند گفت همچنان در انتظار دستیابی به توافق بهتری است.

سخنان نتانیاهو در حالی ایراد شد که پیشتر «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا، در مصاحبه با شبکه ۱۰ تلویزون رژیم صهیونیستی گفته بود: مسیری که دولت واشنگتن در مذاکرات هسته ای با ایران طی می کند تضمین کننده امنیت رژیم صهیونیستی خواهد بود
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    0 0
    ما در دوره راهنمایی یک مدیر داشتیم. این مدیر عزیز و کاردان به ناظمها سپرده بود خشن باشند. وقتی یک دانش آموز که بی انضباطی کرده بود را می آوردند، آقای ناظم بشدت برخورد کند و پرونده های دانش آموز را بیرون بکشد و تهد کند که اخراج می کند و حتی اگر لازم است یک پس گردنی هم بزند، بعد که حسابی اشک دانش آموز در آمد مدیر وارد صحنه شود و بگوید آقا این چه رفتاری است؟ اینها بچه های خوبی هستند. حالا یک اشتباهی کرده اند و دیگر تکرار نمی شود! اینطوری می شد که دانش آموز می رفت دم میز مدیر و تعهد می داد دیگر خطا کند. و البته آقای مدیر با همین سیاست به خوبی مدرسه را اداره می کرد و بشدت محبوب بود در حالی که ناظمها منفور بودند! اما حالا می دانیم که این بازی خود مدیر بود! انسان باید یک ذره عمق تحلیلش را افزایش دهد. فرضا نتانیاهو و راستگرایان لیکود مخالف این توافق باشند. ما باید فکر کنیم واقعا این توافق چه خطری برایشان دارد؟ ایرانی که صنعت هسته ایش را از دست داده و دیگر نمی تواند بمب بسازد به ضرر اسراییل است یا به نفع اسراییل؟ ممکن است بگویید به ضرر اسراییل است! چون حمایتهای جهانی و مظلوم نماییش را از دست می دهد! حال آنکه این یک دروغ است. افزایش امنیت اسراییل مساوی است با مهاجرت بیشتر یهودیان جهان به این کشور جعلی - که مهمترین نکته برای آنها است - و افزایش سرمایه گذاری و افزایش رشد اقتصادی و غیره. لهذا چرا دقت نمی کنید که اگر امثال نتایاهو ظاهرا مخالف هستند، اپوزیسون اسراییل و امثال شیمون پرز و لیونی و اولمرت و سایر احزاب مخالف لیکود بشدت موافق این قراردادند. حزب لیکود تنها با 30 کرسی از 120 کرسی کنست بزرگترین حزب اسراییل است و حال آنکه احزاب موافق این قرارداد ایران و غرب بیش از هفتاد کرسی در اختیار دارند. لیکن این موضوع آنقدر برای اسراییل مهم نیست که بخواهند برایش با هم ائتلاف کنند. آنهااختلافات و مسائل مهمتری دارند. حداکثرش این است که این قرارداد به ضرر شخص نتانیاهو است اما در مجموع به نفع خود اسراییل است. پس این ها تماما جنگ زرگری است. این چیزها را یک بازاری ساده هم می داند.
  • عباس ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    0 0
    نتانی یابو غلط کرد خودش رو دربه در کرد ...
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    0 0
    ایول چقدر قشنگ نوشتی !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس