کد خبر 426349
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

رسایی نوشت: هاشمی را باید آنگونه که خود اصرار دارد، دید؛ نه آنگونه که ما دوست داریم باشد.

به گزارش مشرق، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادداشتی با عنوان «هاشمی در رأس فتنه تحریف امام» را در سایت شخصی خود منتشر کرده است.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

برای تحلیل شخصیت هاشمی‌رفسنجانی به ناچار باید فعالیت‌های او را به مقاطع زمانی مختلف تقسیم کنیم. با این فرض باید بگوییم هاشمی یعنی: «هاشمی در سال‌های مبارزه قبل از انقلاب، در دوره انقلاب و شورای انقلاب، در دوره دفاع مقدس، هاشمی در مجلس شورای اسلامی، در دولت سازندگی چهار ساله اول، در دولت سازندگی چهار ساله دوم، در دوره دوم خرداد و حاکمیت اصلاح‌طلبان، در انتخابات مجلس ششم، هاشمی و تأثیرگذاری فرزندان و همسرش بر وی، هاشمی در انتخابات نهم ریاست‌جمهوری، در برخورد با دولت نهم، در پشت صحنه رقابت‌های انتخابات دهم، در روزهای فتنه و کودتای پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری، هاشمی و مواضع او در ماه‌ها و روزهای بعد از انتخاب حسن روحانی».

بی‌شک هاشمی‌رفسنجانی در طول هر یک از این دوره‌ها خدمات و اشتباهاتی داشته است، با این تفاوت که هر چه از دوره نخست زندگی سیاسی هاشمی دور می‌شویم، به همان اندازه از ویژگی‌های انقلابی و آنچه از هاشمی می‌پسندیدیم فاصله می‌گیریم تا جایی که می‌رسیم به هاشمی در مقاطع پایانی و امروزی‌اش که سوگمندانه در بسیاری از مواقع، موضع‌گیری او دشمنان انقلاب را به طمع می‌اندازد! از جمله در دو مقطع یکی مواضع هاشمی در فتنه و کودتای سال 88 و دیگری تحریفاتی که هاشمی در این ایام درباره آرا و اندیشه‌های امام(ره) داشته است.

هاشمی که در ماه‌های اخیر یکبار ادعای عجیبی درباره مخالفت حضرت امام(ره) با شعار مرگ بر آمریکا مطرح کرده بود، در روزهای اخیر ادعا کرد که درباره پذیرش قطعنامه 598 رازهایی در سینه دارد که فعلاً قصد بیان آن را ندارد تا وقتی که زمان آن برسد.

شاید زمان آن از نظر این شخصیت کهنه‌کار سیاسی چند روز قبل از توافق جامع هسته‌ای در تیر ماه است که عده‌ای پروژه تحمیل را در آن دنبال می‌کنند و برای اجرایی شدن نیاز به ایدئولوژی‌سازی به اسم "امام" برای پذیرش جام زهر توافق هسته‌ای است.

هاشمی نشان داده که می‌خواهد همواره مطالبی شاذ و بر خلاف محکمات امام راحل را به نسل امروز تحمیل کند. چه کنیم وقتی هاشمی، خود اصرار به چنین وضعیتی دارد!؟ با این حساب معلوم نیست چرا برخی اصرار دارند که هاشمی را غیر از آنچه هست، نشان دهند و دائماً اصرار دارند هاشمی را از برخی ویژگی‌هایی که او خود به آنها اصرار دارد، تبرئه و فضایلی را برای وی برشمرند که هاشمی امروز یا آن ویژگی‌ها را فضیلت نمی‌داند و یا تعریفی دیگر از مصادیق این فضائل دارد.

صریح‌تر می‌گویم، هاشمی را باید رأس فتنه سال 88 و رأس جریان تحریف امام دانست، این چیزی است که او خود به آن اصرار دارد و هاشمی را باید آنگونه که خود اصرار دارد، دید؛ نه آنگونه که ما دوست داریم باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • على ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    آيت الله هاشمى رفسنجانى محبوب قلبها مشرق منتشر كن لطفا
  • یه بنده ی خدا ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    یه سوال هست 20 ساله من از همه پرسیدم و هیچکس جواب نداد. یکی بگه هاشمی از کدوم یک از مراجع بزرگوار اجازه ی نقل روایت دارند که بهشون میگین آیت الله؟؟؟ایا مشغول تدریس درس خارج هستند؟؟ چه مباحثی رو؟؟ چن سال هست تدریس درس خارج دارند؟؟بر درس کدوم یک از مراجع بزرگوار تقریرات نوشتند؟؟؟ حاشیه بر عروه نوشتند که بهشون میگید ایت الله؟؟؟مشرق جان لطفا این رو درج کنید بلکه یکی بتونه جواب منو بده ..ممنونم
  • مهدی ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    محبوب قلبها در چندین دوره انتخابات مشخص شد
  • عربی ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    گل گفتی مشرق. سخنان ایشان در مورد انتخابات آتی نیز بوی تفرقه و تشنج می دهد
  • دلسوز نظام وايران ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    هاشمي هميشه هاشمي است يارنزديك و ياور رهبر،برايش فرقي نميكند چه امام باشد يا رهبری
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    هاشمی یکی از پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است چطور یک نماینده به خود اجازه اهانت کند
  • غلامرضا ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است .
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    نظر آقای رسایی در مورد آقای رفسنجانی کاملا به حق و به جا میباشد التماس دعا از همه ى ولایت مداران حقیقی..................... الهی عظم البلاء...................
  • یه بنده ی خدا ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    مشرق جان مگر من چی گفتم غیر از چنتا سوال؟ چرا نظرمو سانسور کردین میزاشتین بلکه یه مسلمون جواب سوالامو دونست و بهم جواب داد بلکه روشن شه مطلب
  • ناشناس ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    هاشمی یک پیر مرد بازنشسته پولداره فقط همین تکرار کن !
  • امیر ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    سلام خدمت دوستان گرامی،در جواب ایشان من نیز هم فکرم فقط با کمی اختلاف هاشمی محبوب قلب هاست اما قلب مرفهین بی درد نه مستضعفان.
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    آره محبوب قلبها. اما قلبهای چه کسانی؟؟؟
  • امیر ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    جناب علی بگو هاشمی محبوب قلب من یا تعدادی اصلاح طلب نه محبوب همه قلب ها، چون هاشمی بازیچه ی دست اصلاح طلبان شده است وعموم ملت انقلابی این ویژگی را نمی پسندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس