کد خبر 428565
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

غلامعلی حدادعادل در خصوص حکم صادر شده برای مهدی هاشمی گفت که به‌عنوان قاضی حکم نمی‌کنم ولی به‌صورت کلی آرزومندم در جامعه‌ای زندگی کنیم که قوه قضائیه با قاطعیت و عدالت جلوی هرگونه کج‌روی و انحرافی را بگیرد

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش "چشم‌انداز وحدت اصول‌گرایان را چگونه می‌بینید و آیا به وحدت می‌رسند؟" اظهار داشت: امیدواری وجود دارد.

وی درخصوص تشکیل جبهه یکتا افزود: بنده می‌دانم که برخی از مدیران دولت قبل تصمیم گرفته‌اند که توانایی‌ها و تجارب خود را در خدمت انقلاب قرار دهند.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا جبهه یکتا می‌تواند برای وحدت جریان اصول‌گرایی کارآمد باشد، گفت: بله.

حدادعادل درباره شرکت در انتخابات آینده مجلس تأکید کرد: هرگونه که به‌مصلحت انقلاب است عمل می‌کنم؛ اگر نیامدنم به‌مصلحت باشد، نمی‌آیم ولی اگر آمدنم به‌مصلحت باشد، به تکلیف عمل می‌کنم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش "نظر شما در خصوص اقدام قوه قضائیه در محاکمه مهدی هاشمی چیست؟" تصریح کرد: به‌دلیل اینکه از محتوای پرونده اطلاع دقیقی ندارم، به‌عنوان قاضی حکم نمی‌کنم ولی به‌صورت کلی آرزومندم در جامعه‌ای زندگی کنیم که قوه قضائیه با قاطعیت و عدالت جلوی هرگونه کج‌روی و انحرافی را بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بسیجی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس