نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: آب خوردن مردم، هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد.

به گزارش مشرق، یک ضلع تحریم تحقیر است که نسبت به مسئولین ما در این مدت از سوی آمریکایی‌ها به کار گرفته شد یک ضلع تحمیل تحریم است که علیه مردم به کار گرفته شد و یک ضلع تحریم تحریف بوداینکه گفته می‌شود امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود و برخی می‌گویند که من در مورد قطعنامه 598 حرف‌های ناگفته‌ای دارم که آن را بعداً مطرح می‌کنم و قصد داشتم قبل از 10 تیر در آستانه تحمیل کردن این شرایط به رهبری مطرح کنم.
 
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تحریم‌های ایران در دو سال گذشته کاهش نیافته است، گفت: موضوع انرژی هسته‌ای نماد استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حمید رسایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور افزود: در مقطع فعلی انقلاب و جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم جایی که تمام کفر در برابر عظمت و اقتدار 37 ساله ملت ما سر تعظیم فرود آورده است و تنها دلیل این پیروزی،تبعیت اکثر مسئولان جمهوری اسلامی از رهبر انقلاب اسلامی و پیروی ملت شریف ایران از نایب امام زمان امام خامنه‌ای است.
 
 
 
 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود این متأسفانه هستند کسانی که به رغم این کارنامه درخشان 37 ساله همچنان معتقد به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در برابر ستمگران عالم هستند.
 
وی ادامه داد: این همان جمله‌ای است که رهبر معظم انقلاب در فرودین ماه امسال در مشهد فرمودند که برای حل مشکلات کشور دو نگاه وجود دارد؛ یک نگاه معتقد است برای حل مشکلات کشور باید به توان داخلی تکیه کرد و نگاه دیگر این است که برای حل مشکلات کشور باید سیاست خارجی را تغییر داد و دست از آرمان ها کشید.

رسایی اظهار داشت: رهبر انقلاب در مشهد این را فرمودند و تأکید کردند بر اینکه نگاه دوم شکست خورده است و امروز موضوع انرژی هسته‌ای که نماد استقلال کشور ماست به یکی از عرصه‌های مهم کشور تبدیل شده است که این دو نگاه را نشان می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس اضافه کرد: از توافقنامه ژنو تا امروز که حدود یک سال و نیم می‌گذرد به‌رغم خوشبینی‌ها و اعتمادهای نابه‌جا به کدخدای بی‌خدا نه تنها تحریم‌ها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است؛ نه تنها توهین‌ها کاهش نیافته که اوباما که متأسفانه یکی از مسئولان ما او را باهوش و مؤدب خواند توهین‌هایش بیشتر شده و علاوه بر این توهین‌ها تحقیرها هم بیشتر شده است.

رسایی اضافه کرد: متأسفانه باوجود تجربه تاریخی تیم مذاکره کننده و رئیس جمهور که در سایر توافقات سال‌های 82 تا 84 به دست آمد باز هم رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده به شیطان بزرگ و وعده‌های آن خوشبین هستند نه فقط خوشبین که گاهی مواضعی اتخاذ می‌شود که جز آب به آسیاب دشمن و فشار بیشتر بر مردم نتیجه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: اینکه آب و نان خوردن حتی فرهنگ، هنر و ازدواج مردم را مرتبط به تحریم بدانیم یعنی امریکا برای تحریم پذیرش توافق ظالمانه به ما فشار بیاور.

رسایی گفت: نمایندگان محترم وظیفه ما امروز وظیفه‌ای تاریخی است امروز بعدازظهر از مقابل مجلس تجمع برای تشییع شهدای خون بر کفن است که با دست‌های بسته زنده به گور شده‌اند این شهدا پیامشان این است که ما از تحریم آب نترسیدیم و با دست بسته مقاومت کردیم شما با دست باز چه می‌کنید؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: امروز طرحی و پیشنهادی را کمیسیون امنیت ملی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد کرد که با رأی قاطعانه باید آن مصوبه را تأیید کنیم و این پیام را به تجمع میلیونی بدهیم که مجلس شورای اسلامی پشت سر رهبر انقلاب مدافع رهبر انقلاب و تابع ایشان در حفظ خطوط و خط قرمزهای هسته‌ای است.

رسایی افزود: بعضی از دوستان می‌گویند وقتی رهبر انقلاب هستند، مگر کسی جرأت پیدا می‌کند به ایشان موضوعی را تحمیل کند عزیزان آن که علی(ع) بود به او ابوموسی اشعری را تحمیل کردند حالا ایشان که سیدعلی است.

وی اضافه کرد: مگر غیر از این بود که خیانت برخی از فرماندهان امام حسن باعث صلح حسنی شد مگر غیر از این بود امام فرمود من جام زهر را سرکشیدم امام نگفت داروی تلخ گفت جام زهر یعنی مجبورم کردند که این کار را کنم.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: همه بدانیم تحمیل به ولی خدا  نتیجه تصمیم اصحاب ولی است نه تصمیم خود ولی خدا. اول یاران علی(ع) تصمیم گرفتند و تحمیل را پذیرفتند بعد علی(ع) مجبور شد امروز اگر مجلس کوتاه بیاید شاید به رهبر انقلاب هم تحمیل کنند ما باید یکپارچه امروز این پیغام را بدهیم که اجازه تحمیل به کسی نمی دهیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تحمیل سه ضلع داخلی، خارجی و ایدئولوژیک دارد. یک ضلع تحمیل، تحقیر است که امریکایی‌ها نسبت به مسئولان ما در این مدت به کار گرفته‌اند، یک ضلع دیگر تحمیل، تحریم است که نسبت به مردم به کار گرفته‌اند و ضلع دیگر تحمیل، تحریف است. اینکه گفته شود امام مخالف شعار مرگ بر امریکا بود برای آماده سازی شزایط تحمیل نظر آمریکاست.

وی افزود: کسی که (هاشمی) گفت من در مورد قطعنامه 598 حرف‌های ناگفته‌ای دارم که بعدا خواهم گفت، قصد داشت قبل از 10 تیر ماه در آستانه تحمیل کردن توافق هسته ای تحریفاتش زا بگوید تا شرایط را به رهبری انقلاب تحمیل کند و شما دیدید رهبر معظم انقلاب چقدر زیرکانه در حرم حضرت امام فعل سوم را که ایدئولوژی‌سازی برای موضوع تحمیل بود، خنثی کردند.

رسایی در پایان گفت: آقای روحانی آب خوردن تحریم ربطی به تحریم ندارد بلکه جیسون رضائیان که امروز در بازداشت به سر می‌رود جاسوس آمریکایی است که یکی از وظایف وی تحقیق در مورد آب شرب تهران بوده تا از این طریق با خرابگاری در آن به ایران فشار وارد کند. سؤال ما در اینجا این است چه مقام مسئولی در نهاد ریاست جمهوری از جیسون رضائیان حمایت کرده چرا اجازه بازداشت این مقام مسئول را که از اقوام برخی از مسئولین است نمی‌دهند.

وی افزود: من از سربازان گمنام امام زمان در سپاه و قوه قضاییه که محکم برابر این پرونده ایستادند تشکر می‌کنم ان‌شاءالله رأی یکپارچه مجلس ثابت می‌کند مجلس پشت سر رهبر انقلاب و خون شهداست.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حمید رسایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    یک سوالی که همیشه سایت مشرق آنرا سانسور می کند : رسایی چقدر حقوق میگیری؟
  • ناشناس ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    سخنگوی شهدای غواص !!!!!!
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    احسنت به رسایی
  • مشرقی تیر ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    رسایی رایم حلالت !!!
  • ایران ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    احسنت به این نماینده باهوش مجلس .حقا نام امام زمان خورده وداره جواب میده
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    0 0
    مشرق می دونم انعکاس نمی دهی. آقای رسائی تحویل بگیرید. قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر : 15 هزار نفر در سطح تهران معتاد کارتن خواب داریم شهردار تهران: 200 هزار خانواده در شهر تهران داریم که به نون شب خود محتاجند
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    آب خوردن ما مردم به سلام برحسین (ع) گره خورده است نه تحریمها !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس