کد خبر 425732
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم ایران بطور میانگین در سال برای بازسازی عتبات عالیات عراق خبر داد و گفت: اهل تسنن مشارکت جدی در جمع آوری کمک به بازسازی اماکن مقدسه دارند.

 به گزارش مشرق، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی مردم ایران بطور میانگین در سال برای بازسازی عتبات عالیات عراق خبر داد و گفت: اهل تسنن مشارکت جدی در جمع آوری کمک به بازسازی اماکن مقدسه دارند.

حسین پلارک افزود: سالانه دو برابر میزان کمکهای نقدی جمع آوری شده از سوی مردم برای بازسای عتبات عالیات عراق هزینه می شود و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتباری است که بدین منظور اختصاص پیدا می کند.

وی به کمکهای غیر نقدی مردمی نیز اشاره کرد و گفت: میانگین کمکهای غیر نقدی نیز ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان در سال است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد:کمکهای دیگری نیز مانند زمین،ملک و ... به ستاد برای مشارکت در بازسازی اماکن مقدسه در عراق واگذار می شود و چنانچه تمامی آنها محقق شود و با آزادسازی برخی از زمین های دارای مشکل، مبلغ این کمکها به ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

وی همچنین به کمک های اهل سنت اشاره کرد و اظهار داشت: در استان های سیستان و بلوچستان و کردستان که اهل سنت در آن مناطق هستند این افراد برای بازسای عتبات کمک می کنند و در این خصوص مشارکت جدی دارند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس