کد خبر 447962
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به اتخاذ تدابیری برای جذب مشارکت‌های محبان اهل بیت علیهم السلام در سایر کشورها در امر بازسازی اعتاب مقدسه از فعال شدن حوزه بین الملل به این منظور خبر داد.

 به گزارش مشرق، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با توجه به علاقه شیعیان سراسر جهان برای اهداء نذورات و مشارکت در امر بازسازی اعتاب مقدسه، واحد بین‌الملل ستاد بازسازی عتاب عالیات فعالیت‌های خود را به منظور جذب کمک‌ها و نذورات در گستره جهانی توسعه خواهد داد.

وی با اعلام خبر میزان افزایش دو برابری مشارکت‌های مردمی در بازسازی اعتاب مقدسه اظهار کرد: به‌منظور بررسی علمی و آماری میزان مشارکت‌های مردمی از شاخص «سرانه جذب به جمعیت» استفاده می‌شود. تحلیل این شاخص نشان می‌دهد که در سال گذشته سرانه جذب در استان‌های خراسان جنوبی و مازندران از سایر استان‌ها بیشتر بوده است.

پلارک خدمت به آستان اهل بیت علیهم السلام در شرایط تاریخی کنونی را یک فرصت بی‌نظیر معنوی ارزیابی کرد و افزود: امروز با مشارکت عموم مردم و تلاش متخصصان ستاد بازسازی عتبات عالیات، برگ زرینی در تاریخ تشیع در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی جهان اسلام در اعتاب مقدسه گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات با پشتیبانی و حمایت‌های مردمی، در عرصه‌‌های عمرانی و آبادانی به یک نشان و برند بین المللی تبدیل شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خدمت خالصانه و بدور از حاشیه، عملکرد شفاف و توام با نظارت را از جمله ویژگی‌های کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات برشمرد و گفت: هم اکنون مدیریت طرح‌های بزرگ توسعه‌ای در اعتاب مقدسه به مجرب‌ترین مدیران کشور که سابقه در خشانی در  هدایت شرکت‌های بزرگ داشته‌اند، سپرده شده است.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در برگزاری با شکوه مراسم اربعین حسینی، از روسای ستادهای بازسازی عتبات سراسر کشور خواست تا با برنامه ریزی منسجم خود را برای برپایی شکوهمند این مراسم آماده کنند.

منبع: روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس