کد خبر 425121
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

مدیر‌عامل استقلال می‌گوید در هفته‌ جاری تکلیف هیات مدیره این باشگاه روشن می‌شود و در نهایت این هیات مدیره باید درباره سرمربی فصل بعد استقلال تصمیم گیری کند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که بالاخره تکلیف سرمربی باشگاه استقلال چه شد؟ اظها‌ر کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. بنده با هیچ کسی صحبت نکرده ام و به کسی هم قول نداده‌ایم. تنها با چند تن از پیشکسوتان استقلال جلسه‌ای مشورتی داشتیم که تصمیم آن جلسه هم برای ما تعهد آور نخواهد بود. نتیجه‌ جلسه مشورتی را بنا داریم به هیات مدیره ببریم و در آنجا مصوب کنیم. من درباره همه اسم‌های داخلی و خارجی که اخیرا به عنوان گزینه نهایی مطرح می‌شوند باید بگویم که هیچ چیز قطعی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اصلا جلسه مشورتی با چند پیشکسوت استقلال برگزار کرده است؟ بیا‌ن‌ کرد: این جلسه برگزار شد چون علاقمند بودیم نظر پیشکسوتان را بدانیم. آنها برای این تیم سال‌ها زحمت کشیده اند و دلسوز هستند. فعلا نظر آنها روی یک مربی خارجی است، اما همان طور که گفتم این نظر برای ما الزام آور نیست. البته من یک گلایه هم دارم قرار بود گزینه مدنظر پیشکسوتان به صورت محرمانه به بنده اطلاع داده شود تا در هیات مدیره مطرح کنم، ولی این اتفاق نیفتاد و اسم سیموندی در رسانه‌ها مطرح شد.

مدیر‌عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است گزینه های خارجی استقلال سفری به تهران داشته باشند؟ بیا‌ن‌ کرد: ما تا با وزارت ورزش و جوانان صحبتی نکنیم و تکلیف مشخص نشود کسی را به ایران دعوت نمی‌کنیم. قرار است امروز یا فردا با سجادی صحبت کنم تا مسائل حل شود. اگر قرار باشد اتفاقی هم رخ دهد در هفته‌ جاری باید اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات هیات مدیره استقلال، خاطر‌ نشان کرد: قرار است این هفته‌ وزارت ورزش و جوانان درباره هیات مدیره استقلال تصمیم گیری کند. هیچ یک از نفرات هیات مدیره بعدی مشخص نیست و معلوم نیست که چه کسی می‌ماند و چه کسی می‌رود. یعنی تکلیف اعضا، رییس هیات مدیره و مدیر‌عامل مشخص نیست و باید سجادی در این زمینه تصمیم بگیرد.

افشارزاده در ادامه بار دیگر با اشاره به بحث سرمربیگری استقلال، افزود: ما در تلاشیم تا در مورد سرمربی فصل آینده استقلال عقلایی فکر کنیم تا عواقبش دامنگیر استقلال نشود. من از اعضای پیشکسوت مشورتی استقلال تمنا کرده بودم که کار محرمانه پیش برود، چرا که تا قبل از این که هیات مدیره چیزی را مصوب کند مساله قطعی وجود ندارد، اما آقای روشن متاسفانه این مساله را مطرح کرده و من به شدت از او گلایه مندم.

مدیر‌عامل استقلال در پایان درباره دیدار خود با سجادی، عنوان کرد: همان طور که گفتم امروز یا فردا با آقای سجادی دیدار دارم و بنا بر تاکیدات آقای وزیر قرار است وضعیت بدهی‌ها، پرداختی‌ها و درآمدهای باشگاه را به صورت شفاف و کتبی به ایشان ارائه دهیم. در نهایت هم ایشان قرار است تکلیف هیات مدیره استقلال را روشن کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس