کد خبر 424503
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

وزرای خارجه ایران، روسیه و چین ظهر فردا (پنجشنبه) در حاشیه کنفرانس بین‌المللی امنیت و ثبات در منطقه سازمان همکاری شانگهای در مسکو دیدار و درباره مسائل منطقه به خصوص اوضاع یمن و موضوع هسته‌ای ایران گفت‌وگو خواهند کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف، سرگئی لاوروف و وانگ یی وزرای خارجه ایران، روسیه و چین ظهر فردا (پنجشنبه) در مسکو و در حاشیه کنفرانس بین‌المللی امنیت و ثبات در منطقه سازمان همکاری شانگهای در نشستی سه جانبه در خصوص مسائل منطقه و موضوع هسته‌ای ایران به گفت‌وگو می‌نشینند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به منظور شرکت در این نشست عصر امروز به وقت محلی وارد مسکو شد.

فردا همچنین رایزنی‌های هسته‌ای در وین در راستای ادامه نگارش برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در سطح معاونان وزرای خارجه و مدیران کل برگزار می‌شود.

وی قرار است امشب با وزیر خارجه تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کند.

ظریف همچنین فردا (پنجشنبه) با سرگئی لاوروف و وانگ یی وزرای خارجه روسیه و چین به صورت دوجانبه دیدار خواهد داشت.

رئیس دستگاه دیپلماسی در بدو ورود به مسکو درباره دیدارش با همتایان روس و چینی، بحث افراط و خطری که افراط منطقه را تهدید می‌کند، داعش، وضعیت در یمن، سوریه و عراق را از جمله مواردی خواند که با لاوروف و وانگ یی درباره آن گفت‌وگو خواهد کرد و افزود: حتما با وزرای خارجه روسیه و چین در این زمینه‌ها تبادل نظر خواهد شد و علاوه بر مذاکراتی که بین معاونان وزرای خارجه ایران، روسیه و چین در موضوع هسته‌ای صورت می‌گیرد، بنده هم این فرصت را خواهم داشت که با وزرای خارجه روسیه و چین، آخرین تحولات هسته‌ای و هماهنگی‌هایی که نیاز است در ۱+۵ صورت گیرد، بررسی کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    از روس ها و چینی ها نباید انتظار داشت ازمون حمایت کنند که اگر حمایت میکردند در این ده سالی مذاکرات یه عکس العملی ضد آمریکا و غرب انجام میدادند
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    به امید باج ندادن به این دوتا گردن کلفت بی بخار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس