کد خبر 421448
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

سخنگوی وزارت ارشاد گفت: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت ارشاد رضایت دارند و هیچگونه تصمیمی برای استیضاح آقای جنتی در هیات رئیسه مجلس اتخاذ نشده و فضای کلی مجلس همراه با دولت و وزارت ارشاد است.

به گزارش مشرق، حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن رد استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس گفت : اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت ارشاد رضایت دارند و هیچگونه تصمیمی برای استیضاح آقای جنتی در هیات رئیسه مجلس اتخاذ نشده و فضای کلی مجلس همراه با دولت و وزارت ارشاد است.

سخنگوی وزارت ارشاد افزود: رابطه نزدیک و سازنده وزارت ارشاد با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم حکایت از جایگاه محکم وزارت ارشاد در مجلس دارد.

نوش آبادی با توجه به حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: قدوم مبارک رهبر فرزانه انقلاب در نمایشگاه کتاب موجب خشنودی و دلگرمی مسئولان وزارت ارشاد و اصحاب فرهنگ و ادب کشور شد و فرصت مغتنمی برای دستگاه فرهنگی کشور بود.

معاون پارلمانی وزارت ارشاد افزود: اظهار نظرات برخی از اشخاص و بعضی سایت‌ها در رابطه با استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاملاً شخصی و ناظر بر عزم کلی مجلس شورای اسلامی نیست و قاطبه نمایندگان محترم مجلس حامی وزارت ارشاد هستند و بارها از تلاش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی نموده‌اند.

نوش‌آبادی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعامل نزدیک و سازنده‌ای با مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس دارد و همواره پاسخگوی عملکرد خود در بخش‌های مختلف تحت مسئولیت خود می‌باشد. 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس