کد خبر 421389
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

محمدحسین نیرومند با بیان اینکه «راز و رمز ملکه» مستندی قوی است که مشابهی در سینمای مستند ایران ندارد، گفت: کمتر تجربه‌ای در حد «راز و رمز ملکه» داشته‌ایم.

به گزارش مشرق، محمدحسین نیرومند با بیان اینکه «راز و رمز ملکه» مستندی قوی است که مشابهی در سینمای مستند ایران ندارد، گفت: این مستند در یکی از جشنواره‌ها حضور داشت و در داوری آن جشنواره به دلیل اینکه مستند «راز و رمز ملکه» کیفیت متفاوتی نسبت به سایر آثار داشت، به واقع مورد عنایت و توجه قرار نگرفت چرا که آنقدر این مستند رنگ و لعاب داشت و کار خوبی بود که تصور می‌شد کاری خارجی باشد که ایرانیزه شده است.

وی افزود: داوران احساس کردند این مستند فرا‌تر از توان بچه‌های ایرانی است و این شبهه باعث شد که آن گونه که شایسته است به آن توجه نشود؛ در صورتی که همین خصوصیت نقطه قوت فیلم است.

نیرومند تاکید کرد: ما در سینمای مستندمان کمتر تجربه‌ای در حد «راز و رمز ملکه» داشته‌ایم که چنین قوی ساخته شده باشد؛ فیلم به لحاظ موضوع بسیار خوب بود، متنی که برای آن نوشته بود نشان دهنده تحقیقات مفصل در این زمینه بود و تصاویر هم با آنکه نمی‌دانم تا چه حد وابسته به آرشیو بودند به خوبی برای متن انتخاب شده بودند و در مجموع مستندی قابل اعتنا بود.

مستند «رمز و راز ملکه» به کارگردانی مهدی نقویان از تولیدات مرکز مستند سازی حوزه هنری است، مراسم رونمایی از این مستند روز 24 خرداد ماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس