کد خبر 454319
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

مشاور عالی مدیرعامل و سرپرست معاونت فرهنگی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: تقسیم‌بندی اطلاعات ارائه شده در «رمز و راز ملكه» باعث شده تا این مستند دارای بار درام و ساختار دراماتیك باشد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرتضی رزاق كریمی مشاور عالی مدیرعامل و سرپرست معاونت فرهنگی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره مستند «رمز و راز ملكه» گفت: این مستند برای مخاطب جذاب است. اطلاعاتی كه در این فیلم ارائه می شود اطلاعات دم‌دستی نیست و حداقل برای مخاطب عام دارای جذابیت است. مخصوصا برای كسانی كه درباره انگلیس مطالعه‌ای نداشته باشد این مستند می‌تواند دارای تازگی نیز باشد.

رزاق كریمی گفت: در «رمز و راز ملكه» تقسیم‌بندی اطلاعات ارائه شده باعث شده تا این مستند دارای بار درام و ساختار دراماتیك باشد. «رمز و راز ملكه» از ساختار و ریتم خوبی برخوردار است، مشخص است برای ساخت آن پژوهش گسترده‌ای شده و كار وقت‌گیر و انرژی‌بری بوده است.

این مستندساز تاكید كرد: ای كاش سازندگان مستند در زمینه مخاطب‌شناسی تلاش بیشتری می‌كردند. به نظرم می‌رسد در ساخت این فیلم اگر كمی محافظه‌كاری را كنار می‌گذاشتند و مخاطب خود را انتخاب می‌كردند، كار بهتری می شد. 

وی افزود: مثلا در زمینه ساختار حكومتی در بریتانیا و اینكه آیا نظام سلطنتی بهتر است یا جمهوری می‌شد با احزاب سیاسی این كشور به خصوص احزاب موافق و مخالف صحبت كرد. با اینكه كار سختی است اما به تاثیرگذاری مستند كمك شایانی می‌كرد.

مستند «رمز و راز ملكه» به كارگردانی مهدی نقویان از تولیدات مركز مستندسازی حوزه هنری است. مراسم رونمایی از این مستند روز 27 مردادماه در  سالن مرحوم امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس