کد خبر 420914
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

تورج کلانتری، کارگردان مستند «شکوفه‌های زمستان» گفت: خوشحالم فیلمی درباره مسجد در بین ۲۰ فیلم منتخب جشنواره فیلم شهر قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، کارگردان مستند «شکوفه‌های زمستان» گفت: این مستند توانست در میان 20 اثر پایانی در بخش مسابقه این جشنواره حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: این مستند با موضوع بررسی هنر انقلاب در دهه 50 با محوریت مسجد در مورد مسجد جواد الائمه است. باعث خوشحالی است که چنین مستندی با این رویکرد در کنار مستندهایی قرار گرفته است که در جشنواره فجر و سینما حقیقت بوده و در آن‌ها جایزه گرفته‌اند. مستند‌هایی نظیر «بختک» و «جایی برای زندگی» نیز در کنار این 20 اثر قرار دارند. باید دقت داشت که در میان هیئت داوران افرادی همچون محمدعلی فارسی، سعیدی فر و پیروز کلانتری حضور دارند که از افراد با تجربه این عرصه هستند. داوران علاوه بر نگاه محتوایی نگاه فرمی نیز به کار‌ها دارند که انتخاب مستند «شکوفه‌های زمستان» در این میان بسیار ارزشمند است.

گفتنی است که جشنواره فیلم شهر از 3 تا 10 خرداد برگزار خواهد شد.

مستند «شکوفه‌های زمستان» به افرادی می‌پردازد که در مسجد جواد الائمه کار فرهنگی خود را شروع کردند و امروز نیز در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند. افرادی نظیر بهزاد بهزاد‌پور، مجید مجیدی، فرج الله سلحشور و... از جمله افراد فعال همین مسجد هستند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس