کد خبر 420057
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد دو فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس اختصاص یافته است.

به گزارش مشرق، برنامه «سینما حقیقت» از ساعت 17 عصر فردا (یکشنبه سوم خرداد‌ماه) در سالن سینماحقیقت این «مرکز» آغاز شده و پس از نمایش فیلم‌های مستند نباید گریه کنی مادر (عباس امینی) و تو از یاد نرفته‌ای (مجتبی عباسی)، این آثار با حضور کارگردانان، مازیار فکری‌ارشاد مجری- منتقد و عباس کریمی منتقد میهمان مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت.

مستند 65 دقیقه‌ای «نباید گریه کنی مادر» درباره‌ی زندگی امروز سردار عبدالله نورانی جانباز شیمیایی و یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که پس از سال‌ها برای دیدن زادگاهش خرمشهر و ملاقات با برخی از همرزمانش، راهی سفر جنوب می شود.

تو از یاد نرفته‌ای هم مستندی درباره‌ی‌ یک عکس ویژه است که دو ماه پس از شروع جنگ تحمیلی در باشگاه گلستان آبادان گرفته شده و حال پس از گذر سال‌ها، قرارست بازماندگان آن عکس در همان مکان دور هم جمع شوند.

عموم علاقمندان جهت تماشای این دو فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (3 خرداد‌ماه) به سالن سینماحقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم علاقندان آزاد و رایگان است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس