فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این‌که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از دشمنی با ایران دست نکشیده‌اند،گفت:‌به لحاظ مشخصه‌های اصالت جمهوری اسلامی که مردم پای کار آمده‌اند، دشمن معتقد است که در هیچ یک از اقدامات علیه ما به نتیجه نرسیده است.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی در بیست و سومین همایش ارگان‌های دریایی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ثمر 37 سال گذشته اثبات کرد با مبنای خدا و با تکیه بر پشتیبانی های مردم روندی را برقرار کرد که بتواند عزت و سربلندی را برای کشور و شکست تمام کسانیکه می‌خواهند به حاکمیت ضربه بزنند را به دنبال داشته است.

وی با بیان این‌که بخش‌های مختلفی باید نقش حاکمیتی را ایفا کنند،‌ تصریح کرد: دریا جایی است که ما و دیگران دائم در معرض آن هستیم.

وی با تاکید بر این‌که حاکمیت یک بعد و دو بعد نیست و در همه ابعاد است، بیان کرد:‌ آمریکایی‌ها هیچگاه از دشمنی با ایران دست نکشیده‌اند این یک مسئله فرضی نیست، عینی است. به لحاظ مشخصه‌هایی که مربوط به اصالت جمهوری اسلامی است مردم پای کار آمده‌اند و به همین دلیل دشمن معتقد است که در هیچ یک از اقدامات علیه ما به نتیجه نرسیده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این‌که اگر اقدامات دشمن به نتیجه می‌رسید الان ما اینجا ننشسته بودیم، گفت:‌ همه دنیا به منطقه دریایی ما ربط دارند و همه عالم در این منطقه حضور دارند، بنابراین می‌بینید که حاکمیت همه جانبه است.

فدوی افزود: ایران کشور بزرگ منطقه است و همه کشورهای منطقه در کنار هم در همه زمینه‌ها قابل مقایسه با ما نیستند.

وی با انتقاد از این‌که با تغییر دولت‌ها ترکیب‌ها به‌طور کامل تغییر می‌کند، گفت: باید مجموعه‌های تخصصی اعمال حاکمیت را انجام دهند و حالا اگر صرفا مسائل نظامی مطرح می‌شود در قسمت اعظم آن سربلندی‌هایی وجود دارد.

وی با طرح این پرسش که آیا ما کشور و مردم ناتوانی هستیم که پای هر کاری رفته‌ایم آنرا به سرانجام نرسانده‌ایم، تصریح کرد:‌ ما کشور و مردم ناتوانی نیستیم چون همه مواردی که پای کار رفته‌ایم را حل کرده‌ایم.

وی با یادآوری این‌که از سال 64 و 65 برنامه‌های دولت‌ها بر مسکونی کردن جزایر خلیج‌فارس بوده است، بیان کرد: در این زمینه چه اقدامی انجام شده که مردم بخواهند در جزایر ساکن شوند،‌فقط در جزیزه کیش مردم خودشان می‌روند و ساکن می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: باید پای کار باشیم تا مسائل را حل کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس