کد خبر 410912
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

سردار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نيروي دريایي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار علیرضا تنگسیری و سردار رضا ترابی، در سفر به بندرعباس، با نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند.

گروه دفاع و امنیت مشرق - در این دیدار، سردار پاسدار علی فدوی، سردار علیرضا تنگسیری  و سردار ترابی با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیرامون مسائلی باهم به بحث و گفت و گو پرداختند.

عزیمت فرمانده نیروی زمینی سپاه به بندرعباس

درپایان این نشست نماینده ولی فقیه درهرمزگان یک جلد کتاب 'مبانی دینی واقتصاد مقاومتی' که توسط وی منتشر شده را به اعضای این جلسه اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، این کتاب که دربرگیرنده مسائل اقتصادی است، بیان شده است که بررسی اقتصاد مقاومتی از منظر مباحث مطروح شده در نوع خود قابل توجه است، در نتیجه گیری تاکید دارد، استفاده صحیح از نعمت ها، هنر بزرگ مومنان است که هم از نعمت ها استفاده می کنند و مدیون آن نعمت ها قرار نمی گیرند و هم رضایت خداوند را با آن به دست می آورند.

عزیمت فرمانده نیروی زمینی سپاه به بندرعباس

همچنین دراین کتاب آمده است: اقتصاد از ستون های مهم توسعه در یک جامعه است و اقتصاد مستحکم درهر جامعه به مدیران و مردم آن جامعه فرصت خواهد داد که به بازسازی روابط اجتماعی و بهبود مناسبات فرهنگی خویش بپردازند و هرچه اساس اقتصاد در برابر حوادث مختلف مقاوم باشد، آن جامعه دچار مشکلات کمتری خواهد شد.

در مقدمه این کتاب نیز تاکید شده است: اساسا هیچ جامعه ای بدون اقصاد ریشه دار و پویا نمی تواند امید چندانی به رشد حتی در ابعادی مانند ابعاد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    تیترخبراشتباه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس