کد خبر 426803
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار تمام هر جایی لازم باشد اقدامی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز صورت گیرد به صورت عملی و مقتدرانه انجام می‌دهد.

به گزارش مشرق، علی فدوی صبح امروز در دیدار با امام‌جمعه و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: محوریتی که سپاه پاسداران را متفاوت کرده است همسان و همگون بودن مجموعه سپاه با ولایت و ولایت‌پذیری و معنویت آن است.

وی با اشاره به موضع انفعال دشمنان جمهوری اسلامی ایرن گفت: هم‌اکنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در موضع انفعال و ضعف هستند که این به برکت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و مبانی اسلام است و موقعی که اتصال به خداوند باشد، همه توانمندی‌های مادی و بشری قابل‌مقایسه با آن نیست،‌ در این هنگام همه دل‌ها، آرمان‌ها و اعمال برای رضای خدا حرکت خواهد کرد.

فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون با توانمندی‌های خود آماده‌تر از گذشته برای حضور در صحنه‌های مختلف چه در جنگ سخت، نیمه‌سخت و جنگ نرم با تمام توان ایستاده است و در حال دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی روند پیشرفت در سپاه پاسداران را پرشتاب توصیف کرد و گفت: روند پیشرفت در سپاه با سرعت و شتاب زیاد روبه‌جلو است و به‌زودی در اوج قله‌های شکوفایی و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن با استفاده از تمام توان و ابزارهای خود در حال دشمنی است و قرارگرفتن در اوج و قله موجب ناامیدی و یأس دشمن می‌شود، بیان داشت: ماهیت دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ماهیت حق و باطل است و جمهوری اسلامی با قرار گرفتن در قله و اوج موجب می‌شود دشمن هیچ‌وقت دست از دشمنی برندارد و مأیوس شود.

فدوی با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری اضافه کرد: از نظر مقام معظم رهبری عرصه دریا خط مقدم جمهوری اسلامی ایران است و در این خط مقدم خلیج‌فارس و تنگه هرمز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هم‌اکنون نیروی دریایی سپاه پاسداران با قدرت و اقتدار در همه عرصه‌ها در حال اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس است و هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای برآن وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت:  نیروی دریایی سپاه پاسداران با اقتدار تمام هرجایی لازم باشد اقدامی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز صورت گیرد، به‌صورت عملی و مقتدرانه ورود خواهد کرد.

فدوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج‌فارس و پیش‌بینی یادواره شهدای خلیج‌فارس در تهران گفت: امسال یادواره سالگرد شهدای والامقام خلیج‌فارس در تهران همزمان با سالگرد شهادت ایشان برگزار می‌شود ،نیروی دریایی سپاه تدارک ویژه‌ای برای باشکوه‌تر برگزارکردن این مراسم در نظر دارد که در 16 مهرماه انجام خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس