کد خبر 423875
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

همزمان با ولایت حضرت قائم (عج) شبکه رادیویی معارف ویژه برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی صفایی مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف در خصوص ویژه برنامه‌‌های شبکه رادیویی معارف در نیمه شعبان بیان کرد:گروه فقه و اندیشه رادیو معارف با نزدیک شدن به ایام میلاد پر برکت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم عجل‌الله تعالی فرج ویژه برنامه‌هایی را  برای این ایام تدارک دیده است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه صبحگاهی «صبح امید» هر روز ساعت 8:40 دقیقه به تهیه‌کنندگی و سر دبیری سیده منیره موسوی و اجرای سید حمید حسینی از رادیو معارف به روی آنتن رفته است.

صفایی افزود: ویژه برنامه عصرگاهی «زیباترین ستاره» که 12 و 13 خرداد ماه همزمان با 14 و15 شعبان‌المعظم به طور زنده و مستقیم از مسجد جمکران از ساعت 18:30 تا 22:30 پخش خواهد شد.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف اظهار داشت: برنامه «زیباترین ستاره» به آسیب‌شناسی مباحث مهدویت و مصداق‌سازی برای علائم ظهور از جمله محورهای موضوعی این برنامه بوده، تهیه‌کنندگی این برنامه به عهده ابوالفضل سلیمانی است.

صفایی تصریح کرد: در شب میلاد امام زمان (عج) برنامه‌ای با عنوان «او خواهد آمد» که به بحث علائم ظهور، وظیفه منتظران در زمان غیبت می‌پردازد، این برنامه از است 21:15 تا 22:30 به طور زنده از مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

وی در خصوص ویژه‌ برنامه‌های روز میلاد امام زمان (عج) بیان کرد: ویژه برنامه «جان جهان» 13 خرداد ماه به طور زنده و مستقیم از مسجد جمکران از ساعت 8:40 تا 11 صبح به روی آنتن شبکه رادیو معارف می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه به مبحث ولایت الهی تا ولایت فقیه می‌پردازد که تهیه‌کنندگی این برنامه به عهده روح‌الله شجاعی است.

صفایی گفت: رادیو معارف طبق سال‌های گذشته مراسم احیای نیمه شعبان را به طور زنده و مستقیم از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم پخش می‌کند، این برنامه از ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز و تا 3 بامداد ادامه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس