کد خبر 419890
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

حمیدرضا خزایی مدیر وقت رادیو جبهه در سال‌های دفاع مقدس، از همکاری مهران دوستی با رسانه ملی از سال ۵۹ تا به حال گفت و وی را دارای صدایی مخملی دانست که دیگر ماندگار شده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا خزایی مدیر رادیو جبهه در سال‌های دفاع مقدس، درباره همکاری با زنده‌یاد مهران دوستی اظهار کرد: دوستی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد و گوینده رادیو رشت بود. سپس به تهران آمد و تست داد و اولین کسی بود که از سال ۶۰ به گویندگی درباره جبهه می‌پرداخت. او آن زمان در مهم‌ترین عملیات‌ها گویندگی می‌کرد.

وی افزود: سال ۶۵ بود که رادیو جبهه راه افتاد و دوستی اولین گوینده این رادیو بود. او به همراه آقای نورشاهی یک روز در میان برنامه را اجرا می‌کرد و از دوران دفاع مقدس به عنوان گوینده ملی حضوری فعال داشت.

گوینده‌ای برای تمام جریانات ملی و میهنی

مدیر وقت رادیو جبهه تأکید کرد: این هنرمند پیشکسوت که از اساتید گویندگی به حساب می‌آمد، دارای صدای مخملی بود و در تمام جریانات ملی و میهنی حضوری پررنگ داشت. از انتخابات گرفته تا مراسم ۲۲ بهمن و دفاع مقدس. او در تمام جریان‌هایی که نیاز بود مردم تهییج شوند، به عنوان یک گوینده پرانرژی و نشاط، همراه رسانه ملی بود.

خزایی یادآور شد: صداوسیما سالیان طولانی از حضور دوستی بهره‌مند بود. مردم به واسطه گویندگی او از جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌ها باخبر می‌شدند. او فردی بود که مردم را به جبهه‌ها کشاند و صدایش پیام‌های زیادی را به مردم رساند.

صدای دوستی تا همیشه ماندگار خواهد بود

وی که در بیمارستان رامتین به سر می‌برد، گفت: اکنون نفسی در جسم مهران دوستی نیست اما صدای او تا همیشه ماندگار خواهد بود. اهالی رادیو اینجا هستند. برادرهای او در خارج از کشور به سر می‌‌برند و مادر او نیز در شمال کشور زندگی می‌کند.

این مدیر قدیمی رادیو همچنین درباره آخرین ساعات از زندگی دوستی توضیح داد: روز گذشته جمعه اول خرداد حال مهران دوستی بر اثر مشکل تنفسی بد شد و به بیمارستان رامتین رفت و سپس دچار مرگ مغزی شد. ما تا ساعت ۳ و ۴ بامداد در بیمارستان بودیم و پزشکان اعلام کرده بودند پنج درصد به زنده ماندن او امید است اما حوالی ساعت ۹ صبح امروز شنبه دوم خرداد بود که از او دنیا رفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس