کد خبر 419771
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

برنامه «سبز، سفید، خرمشهر» با پرداخت به بخشی از «روایت فتح» شهید مرتضی آوینی به مناسبت آزادسازی خرمشهر به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

به گزارش مشرق، مهدی مجنونی تهیه کننده رادیو تهران گفت: «سبز، سفید، خرمشهر» برنامه‌ای 15 دقیقه است که بر پایه ادبیات دفاع مقدس و مرور مختصری بر داستانها و شعرها و خاطرات دفاع مقدس اختصاص دارد.

وی در خصوص بخش‌ ویژه‌ای برنامه «سبز، سفید، خرمشهر» بیان کرد: یکی از آیتهای ویژه و خاص «سبز، سفید، خرمشهر» روایت خوانی شهید مرتضی آوینی و مرور خاطرات هنرمندان هشت سال دفاع مقدس است.

مجنونی برنامه«سبز، سفید، خرمشهر» را این گونه روایت کرد: این برنامه نگاه مختصری به تاریخچه جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس روز آزادسازی خرمشهر دارد و به بررسی جایگاه ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس می‌پردازد.

وی در خصوص جنبه‌های مختلف ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: طی سالهای اخیر بیشتر فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس پرداخته شده که بیشتر این آثار در بخش روایت خاطرات داستانها و شعر بوده اما در حوزه شعر کمتر دیده و خوانده شده است.

مجنونی دلیل نامگذاری برنامه خودش را اینگونه بیان کرد: «سبز، سفید، خرمشهر» برگرفته از سه رنگ پرچم ایران خرمشهر نشانه قرمزی خونین شهر بودن است.

گفتنی است ویژه برنامه «سبز، سفید، خرمشهر» به مناسبت روز آزاد سازی خرمشهر یکشنبه 3 خرداد،‌ساعت 10 صبح به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می‌رود.

مهدی مجنونی (تهیه‌کننده)، محمدرضا علی‌اکبری (گوینده) و رضا محتشم (صدابردار) از عوامل ویژه برنامه‌ "سبز،سفید، خرمشهر" هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس