کد خبر 419882
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: این اتفاقات تلخ نبود و از یک جهت هم شیرین بود.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص ماجرای ادامه‌دار دقایق پایانی دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران گفت: در این بین نفت مظلوم واقع شده و در حالی که از ما هم حقی ضایع شده اما کسی این موضوع را نمی‌بینید.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور بابت پیگیری این ماجرا افزود: مسئولان بدانند در این بین از نفت هم حقی ضایع شده چراکه با اطلاع‌رسانی کذب، تراکتورسازی بازی را کنترل کرد تا مساوی به اتمام برسد و اگر انتحاری بازی می‌کرد برای ما هم شانس گلزنی به وجود می‌آمد. بازی 3 - 3 مساوی شده بود و ما سه مهاجم به زمین فرستاده بودیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد: اگر خبر دروغ پخش نمی‌شد بازیکنان تراکتورسازی بازی را کنترل نمی‌کردند و ما می‌توانستیم به گل برسیم. با این حال اکنون مهم‌تر از هرچیزی اتفاقی است که برای مردم افتاد و اقدامی که در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز رخ داد اصلاً خوب نبود.

قنبرزاده درباره اینکه اتفاقات دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تلخ بود، گفت: این اتفاقات تلخ نبود و از یک جهت هم شیرین بود. به این دلیل که تعداد تماشاگرانی که به زمین آمدند بسیار زیاد بود و با توجه به اتفاقات ممکن بود اتفاقات تلخی رخ دهد، کسی مصدوم یا خدایی نکرده کسی کشته شود و این اتفاقات اصلاً بعید نبود اما خدا را شکر اتفاق تلخی رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در طول این فصل، افزود: بازیکنان جوان و بی‌ادعای نفت که کم‌هزینه‌ترین تیم این فصل بودند موفق شدند کسب سهمیه کنند، به فینال جام حذفی برسند و برای قهرمانی این مسابقات شانس دارند و در آسیا هم شرایط خوبی داریم. توانستیم با تجدید قوا و روحیه بازیکنان در بازی رفت مقابل الاهلی به پیروزی برسیم و یک بازی مهم دیگر در آسیا داریم و سپس برای فینال جام حذفی آماده می‌شویم.

« چند وقت پیش خبری مبنی بر صغرسنی بودن یکی از بازیکنان تیم ملی منتشر شد و با توجه به کدهای این خبر به نظر می‌رسد منظور علیرضا بیرانوند است و گفته شده نام اصلی او محمدرضاست». قنبرزاده در واکنش به این موضوع گفت: این را از آنهایی بپرسید که خبر را منتشر کرده‌اند. ضمن اینکه بیرانوند اکنون بازیکن تیم بزرگسالان است و از رده امیدها نیز خارج شده است.

وی با بیان اینکه بیرانوند پاسپورت گرفته و بارها با تیم امید، تیم ملی و نفت به سفر رفته است، تأکید کرد: مدارک این بازیکن در مجامع بین‌المللی کنترل شده است. ضمن اینکه بیرانوند دو سال است که از رده امیدها خارج شده و دیگر نیاز به صغر سن ندارد. انتشار این اخبار قشنگ نیست و به نظرم حالا که او به تیم ملی دعوت شده می‌خواهند تخریبش کنند و روحیه این بازیکن را به هم بریزند.

مدیرعامل باشگاه نفت در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط خوب این تیم در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاداشی به بازیکنان تعلق می‌گیرد یا نه، گفت: حتماً همینطور است و به بازیکنان پاداش هم خواهیم داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس