رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریزگفت: اگر مسوولان ذیربط درزمینه بررسی مسایل هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران کوتاهی کنند، برخی از مسایل را افشا خواهم کرد.

به گزارش مشرق، سردار غلام عسکر کریمیان روز شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سکوت من طی روزهای اخیر به دلیل این است که مسوولان استان سخنگویی جلسات بررسی حوادث ورزشگاه یادگارامام (ره)را به مدیرکل کل ورزش وجوانان محول کرده اند، افزود: من به این تصمیم مسوولان احترام قائلم، اما این به معنی سکوت ما و بی تحرکی سپاه در این زمینه نیست.

وی با انتقاد از انتشار برخی مسایل درباره اینکه سپاه عاشورا در زمینه حوادث بازی تراکتور و نفت ورود پیدا نکرده است، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین مساله ای صحت ندارد و اگر ما ترسو بودیم لباس پاسداری به تن نمی کردیم، بنابراین ما بر اساس احترام به تصمیم مسوولان استان تاکنون حرفی در این باره به میان نیاورده ایم. اما می خواهم در جمع خبرنگاران به پاره ای از مسایل اشاره کنم.

کریمیان گفت: آنگونه که برخی افراد از جمله نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده اند، به هیچ عنوان لحاظ کردن مسایل امنیتی در حوادث ورزشگاه تبریز دخالت نداشته و من به عنوان مسوول سپاه عاشورا و رییس هیات مدیره چنین مساله ای را به شدت تکذیب می کنم.

وی افزود: البته درباره اظهارات نسنجیده نماینده مردم اصفهان پاسخ های لازم از سوی استاندار و تعدادی از نمایندگان آذربایجان شرقی داده شد و حتی ماپیگیرشکایت ازاین نماینده مجلس هستیم که بدون توجه به مسایل مختلف چنین اظهارات ناپخته ای را عنوان ودرمقابل انسجام داخلی آذربایجان حرف هایی زد که نباید می زد.

کریمیان گفت: یک فرد اصفهانی نمی تواند برای آذربایجان تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف باشگاه تراکتورسازی در فصل تمام شده لیگ برترقهرمانی بود، گفت: این هدف با برخی مسایل حاشیه ای محقق نشد که در این رابطه عوامل مختلفی دخیل بودند.

کریمیان مسایل مربوط به ضعف داوری را یکی از دلایل عمده حوادث بازی تراکتور و نفت اعلام و اظهار کرد: به دلیل نادیده گرفتن یک خطای مسلم پنالتی به نفع تراکتور و اخراج شائبه برانگیز تیموریان، ناداوری در این بازی را مسجل کرده و در حقیقت باید گفت داور این دیدار در حق تراکتور نامردی کرد.

وی اضافه کرد: این درحالی است که پیشتراعتراض باشگاه برای تغییر داور به سازمان لیگ برتر رسیده و اعلام کرده بودیم که با توجه به برخی مسایل پیرامون فغانی به خصوص قضاوت ایشان دربازی با سپاهان شائبه هایی را برانگیخته بود که این اعتراض ما مورد بی توجهی قرار گرفت.

کریمیان ادامه داد: در هرحال ما نمی توانستیم نظر خود را به فدراسیون تحمیل کنیم.

وی ازترکیب مدیریتی اصفهانی ها در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد وگفت:درهر حال همه مردم ایران امروز به خوبی می دانند که این افراد حضور پررنگ و تاثیرگذاری در سازمان لیگ دارند و حتی اگر این طیف درستکار هم باشند باز شائبه هایی مطرح است.

کریمیان با اشاره به جلسات خود با وزیر ورزش و جوانان در تبریز، گفت: به نظرم شخص وزیر نیز از این مساله نگران و گلایه مند بوده و با جریان اصفهانی ها در لیگ فوتبال ناراحت است.

وی با تاکید بر اینکه طیف اصفهانی لیگ برتر باید به هم بخورد، یادآور شد: ادامه چنین روندی به ضرر فوتبال ملی خواهد بود.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ و مسوول بازاریابی این سازمان به عنوان طیف اصفهانی لیگ برتر فوتبال نامیده می شوند.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه در حوادث ورزشگاه یادگار امام با احساسات میلیون ها طرفدار فوتبال ایران و تراکتورسازی بازی شد، اظهار کرد: ورزش دوستان کشور در آن شب جمعه ای بسیار اذیت شده و این حادثه تلخ و اقدام کثیف تاثیر منفی بر جامعه گذاشت.

کریمیان گفت: هم اکنون مردم آذربایجان از مسوولان انتظار دارند تصمیمات قاطع و درستی در قبال حوادث اتخاذ کنند زیرا که کش دادن این قضیه موجب دلخوری های گسترده شده و عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت.

وی به سوء استفاده گسترده رسانه های معاند از حوادث تلخ ورزشگاه یادگار امام اشاره کرد و گفت: هم در استان و هم در خارج از استان اراده هایی برای به انحراف کشیده شدن مساله و سوءاستفاده از ظرفیت بسیار بالای تماشاگران وجود دارد که باید نسبت به این موضوع توجه خاصی شود.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که نتیجه آن در سرنوشت قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر تعیین کننده بود، به دلیل نوع داوری، حوادث دقایق آخر و اینکه در کنار زمین مسابقه نتیجه دیدار همزمان سپاهان و سایپا اشتباه به کادر فنی و سرپرستی دو تیم اعلام شد، لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • رضا ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    با سلام خدمت سردار جمله " حتی اگر این طیف درستکار هم باشند باز شائبه هایی مطرح است." یعنی اینها درستکار نیستند چون جام به تبریز نرسیده است؟ یعنی دقیقا آقایان اصفهانی چه کرده اند؟ تهمت خوبی نیست سردار، از یک انسان مذهبی بعید است این گونه آخرت خود را به خطر بیاندازد... به همان اندازه که سپاهان ، استقلال ، تراکتور و سایر تیم ها از داوری سود برده اند متضرر هم شده اند شما اگر جلوی استقلال نه نفره می شدید، و آن بازی مساوی می شد، باز هم قهرمان می شدید؟ چرا اشتباه داوری در بازی استقلال تراکتور رو فراموش کرده اید؟
  • جعفر ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    مرحبا سردار...
  • کویری ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خدا راشکرکه یکی پیداشد حرف دل مردم کاشان را بزند که اقا این اصفهانیها قدم برای غیر اصفهانی برنمیدارند وضعیت کاشان هرروزبدترازدیروز می شود ولی گوش شنوایی نیست ..به دلیل اینکه می داند روزی کاشان جدا خواهد شد امکانات زیر ساخت به ان اختصاص نمیدهند ..
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    کاشان نمی تواند خودش استان شود. چون جمعیت کمی دارد و طیبق قانون جدید باید برای استان شدن حداقل یک میلیون جمعیت داشته باشد. اگر هم جمعیت داشت مردم آران حاضر نبودنددر استان کاشان باشند. کاشان به قم هم محلق نمی شود چون اختلاف تاریخی قمیها و کاشانیها نمی گذارد چنین چیزی را مردم کاشان قبول کنند. والا کسی با پیوستن کاشان به استان قم مخالفتی ندارد. اما ادعای اینکه به کاشان امکانات نمی دهند هم دروغ است. در مجموع کاشان بعد از اصفهان و نجف آباد بیشترین امکانات شهرستانهای استان اصفهان را دارد. لیکن چون کاشانی ها به دلیل سابقه تاریخی و فرهنگی همیشه آرزوی مرکز استان شدن را داشته اند همیشه این امکانات به نظرشان امکانات ناکافی است. به قول احمدی نژاد دست به کار شوید و جمعیتتان را زیاد کنید. خودم اولین موافق استان شدن کاشان خواهم بود!
  • مهدي ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    جناب سردار اينجا ميدان جنگ نيست ما هم دشمن نيستيم. اين طور صحبت كردن در شان شما نيست. خوبه حالا سپاه اصفهان هم بياد برا شما شاخ و شونه بكشه؟ تقلاي شما در جهت خدشه دار نمودن قهرماني با ارزش تيم لايق سپاهان بيهوده است. خواهشا اگر پيگيري هم مي كنيد اين قدر با احساسات مردم بازي نكنيد و قول بيخود به انها ندهيد براي خود نمايي.
  • مهدي از اصفهان ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خواهشا يك ليوان اب سرد ميل كرده و حقيقت را گرچه تلخ است قبول كنيد. اگر اصفهاني بودن يك يا برخي از مديران مشكل دارد پس قهرماني هاي اسقلال و پرسپوليس همه مخدوش است چون خيلي از مديران تهراني هستند. اخه اين چه استدلال مسخره اي است؟
  • محمد ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اصفهانی ها اصولا بازی تمیزی انجام نمیدهند.قضیه آبهای آلوده در بازی پرسپولیس را فراموش نمیکنیم.
  • گوزل ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    چند پهلو حرف زدی سردار!!!!!! شما چرا؟؟؟؟ شما چرا دنبال یک توپ می دوید؟؟؟
  • سروش ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    جناب ناشناس 16:55 اینجا بحث استان شدن یا نشدن کاشان نیست! شما نظر تهرانی ها رو درباره اصفهانی ها بپرس، جواب خوبی دریافت نخواهی کرد. مردمی ..... و ... که خودشون رو بالاتر از هر شهر دیگه ای می دونند. چرا خود پرستی و خود ستایی کمی خاکی بودن هم بد نیست؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    افرین رضا خیلی جالب بود امتاسفم برای مشرق که ز ترس ترکا این همه توهین و افترا رو که به یه قسمت از این مملکت زده نوشتین. صحبتهایی که فقط اما و اگر این آقای رحیمیانه
  • رخیم ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    آفرین سردار
  • محمدی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    به عنوان یک غیراصفهانی به نظرم می رسد مردم اصفهان قرنهاست با کاروتلاش خودشان راثابت کرده اند واهانت به انهابه هیچ وجه پذیرفتنی نیست.بسیاربعید می دانم نماینده اصفهان به تندی مسوولان تبریزی حرف زده باشد ازجمله همین اقای مثلا سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس