کد خبر 419524
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

فیلم «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی از دوشنبه ۴ خرداد ماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش مشرق، مؤسسه هنرهای تصویری سوره از روز دوشنبه، 4خردادماه، فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد کرد.

در این فیلم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گفته سعید خندق‌آبادی، مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره، توزیع «چند متر مکعب عشق» در 150 هزار نسخه در شبکه نمایش خانگی انجام خواهد شد.

دهمین قسمت شکرستان از شنبه 2 خرداد در شبکه نمایش خانگی

همچنین مؤسسه هنرهای تصویری سوره، «شکرستان 10» از مجموعه انیمیشن‌های شکرستان که توسط مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری تهیه شده است را از روز شنبه 2 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کند.

شکرستان مجموعه پویانمایی تلویزیونی است که تاکنون 108 قسمت آن تولید و از برنامه کودک و نوجوان شبکه 2 سیما پخش شده است. این مجموعه با روش «کات اوت» یا بریده مقوا ساخته و استقبال زیادی از آن شده ‌است.

شکرستان بیش از 100 شخصیت گوناگون دارد که بنا به نیازهای داستان در حضور می‌یابند و نقش‌های متفاوتی چون تاجر، کارگر، مردم شهر، بچه‌های مدرسه، ریش سفید و.. را برعهده می‌گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس